Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

Witam. Mam problem z internetem domowym LTE. Prędkość internetu przy pełnym zasięgu LTE (wg routera) wynosi między 2 a 5 mb/s. Posiadam również telefon w sieci Orange i w domu sprawdzałem prędkość na telefonie (nie wifi) i prędkość oscylowała ok 25 mb/s. Kolejna ciekawostka: downolad wynosi np 5 a upload wtedy 22,5 przy ping 125. Proszę o informację co można z tym zrobić. Wymienić router (mam ZTE z sieci Orange) , kartę SIM czy trzeba zmienić operatora sieci- bo cena za usługę jest nieadekwatna do jakości jaką mam w domu.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 19973
  • 10023
  • 1022

Problem z prędkością internetu

Jaki router i jaka komórka? Mógłbyś podać ich markę i model.
Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

router ZTE MF 283+, telefon Huawei Mate 20 literouter.pngwynik.png

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 19973
  • 10023
  • 1022

Problem z prędkością internetu

A próbowałeś przełożyć na chwilę kartę sim pomiędzy urządzeniami?

Tu też przyczyną mogą być różne klasy i kategorie LTE sprzętu. Jak porównywać wyścigówkę do małego fiacika.
Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 28, Specjalista
  • 1803
  • 1223
  • 71

Problem z prędkością internetu

[ Edytowane ]

Ile masz dostępnych do wykorzystania GB?? bo mi to wygląda na Lejek

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

Aktualnie mi zostało ponad 110 GB

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

Trochę mnie zdziwiłem tym podejściem że różnica klasy sprzętu. Przecież Orange sprzedając usługę i sprzęt do niej powinno dostosować klasę sprzętu do usługi jaka proponuję by to było wydajne

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 325
  • 346
  • 24

Problem z prędkością internetu


@gliszczynskimnapisał(-a)

Trochę mnie zdziwiłem tym podejściem że różnica klasy sprzętu. Przecież Orange sprzedając usługę i sprzęt do niej powinno dostosować klasę sprzętu do usługi jaka proponuję by to było wydajne


Różnica kategorii LTE oczywiście jest miedzy tymi urządzeniami (cat 4 w routerze vs. Cat12 w telefonie), ale raczej zaczął bym tak jak sugeruja koledzy od przełożenia kart pomiędzy urządzeniami. Pomimo słabszej kategorii router ze względu na dużo lepsze zasilanie powinien działać lepiej

Poziom 28, Specjalista
  • 1803
  • 1223
  • 71

Problem z prędkością internetu

@gliszczynskim, przywróć ustawienia fabryczne (reset) urządzenia.

 

https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-internet-mobilny