Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z prędkością internetu


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

Witam. Mam problem z internetem domowym LTE. Prędkość internetu przy pełnym zasięgu LTE (wg routera) wynosi między 2 a 5 mb/s. Posiadam również telefon w sieci Orange i w domu sprawdzałem prędkość na telefonie (nie wifi) i prędkość oscylowała ok 25 mb/s. Kolejna ciekawostka: downolad wynosi np 5 a upload wtedy 22,5 przy ping 125. Proszę o informację co można z tym zrobić. Wymienić router (mam ZTE z sieci Orange) , kartę SIM czy trzeba zmienić operatora sieci- bo cena za usługę jest nieadekwatna do jakości jaką mam w domu.

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Problem z prędkością internetu

Jaki router i jaka komórka? Mógłbyś podać ich markę i model.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

router ZTE MF 283+, telefon Huawei Mate 20 literouter.pngwynik.png


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Problem z prędkością internetu

A próbowałeś przełożyć na chwilę kartę sim pomiędzy urządzeniami?

Tu też przyczyną mogą być różne klasy i kategorie LTE sprzętu. Jak porównywać wyścigówkę do małego fiacika.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8053
  • 150

Problem z prędkością internetu

Ile masz dostępnych do wykorzystania GB?? bo mi to wygląda na Lejek


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

Aktualnie mi zostało ponad 110 GB


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z prędkością internetu

Trochę mnie zdziwiłem tym podejściem że różnica klasy sprzętu. Przecież Orange sprzedając usługę i sprzęt do niej powinno dostosować klasę sprzętu do usługi jaka proponuję by to było wydajne


Pracuję w Orange
  • 358
  • 508
  • 25

Problem z prędkością internetu


@gliszczynskimnapisał(-a)

Trochę mnie zdziwiłem tym podejściem że różnica klasy sprzętu. Przecież Orange sprzedając usługę i sprzęt do niej powinno dostosować klasę sprzętu do usługi jaka proponuję by to było wydajne


Różnica kategorii LTE oczywiście jest miedzy tymi urządzeniami (cat 4 w routerze vs. Cat12 w telefonie), ale raczej zaczął bym tak jak sugeruja koledzy od przełożenia kart pomiędzy urządzeniami. Pomimo słabszej kategorii router ze względu na dużo lepsze zasilanie powinien działać lepiej


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8053
  • 150

Problem z prędkością internetu

@gliszczynskim, przywróć ustawienia fabryczne (reset) urządzenia.

 

https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-internet-mobilny