- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Witam. Mam problem z internetem domowym LTE. Prędkość internetu przy pełnym zasięgu LTE (wg routera) wynosi między 2 a 5 mb/s. Posiadam również telefon w sieci Orange i w domu sprawdzałem prędkość na telefonie (nie wifi) i prędkość oscylowała ok 25 mb/s. Kolejna ciekawostka: downolad wynosi np 5 a upload wtedy 22,5 przy ping 125. Proszę o informację co można z tym zrobić. Wymienić router (mam ZTE z sieci Orange) , kartę SIM czy trzeba zmienić operatora sieci- bo cena za usługę jest nieadekwatna do jakości jaką mam w domu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
router ZTE MF 283+, telefon Huawei Mate 20 lite
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Tu też przyczyną mogą być różne klasy i kategorie LTE sprzętu. Jak porównywać wyścigówkę do małego fiacika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Ile masz dostępnych do wykorzystania GB?? bo mi to wygląda na Lejek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Aktualnie mi zostało ponad 110 GB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Trochę mnie zdziwiłem tym podejściem że różnica klasy sprzętu. Przecież Orange sprzedając usługę i sprzęt do niej powinno dostosować klasę sprzętu do usługi jaka proponuję by to było wydajne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
@gliszczynskimnapisał(-a)Trochę mnie zdziwiłem tym podejściem że różnica klasy sprzętu. Przecież Orange sprzedając usługę i sprzęt do niej powinno dostosować klasę sprzętu do usługi jaka proponuję by to było wydajne
Różnica kategorii LTE oczywiście jest miedzy tymi urządzeniami (cat 4 w routerze vs. Cat12 w telefonie), ale raczej zaczął bym tak jak sugeruja koledzy od przełożenia kart pomiędzy urządzeniami. Pomimo słabszej kategorii router ze względu na dużo lepsze zasilanie powinien działać lepiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
@gliszczynskim, przywróć ustawienia fabryczne (reset) urządzenia.
https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-internet-mobilny