Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podejście do klienta w Orange


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

Witam

 

Z góry pragnę zaznaczyć iż posiadam w firmie Orange kilka numerów, plus internet mobilny który zamieniłem na światłowód fizycznie w styczniu 2018r. a formalnie jeszcze  ok 20 grudnia 2017r. Czyli wstąpiłem do Orange Love i od tego momentu pojawił się mały problem z telefonami które są wzięte na raty i nieprzyjemna sytuacja która dla mnie jako klienta jest nie zrozumiała i nie jestem w stanie się z nią zgodzić, otóż dostałem w tym miesiącu fakturę na kwotę ponad 500zł ponieważ Orange twierdzi że przesunął mi okres rozliczeniowy o 4 dni i w związku z tym podliczyli mi raty za urządzenia dwukrotnie tj. za każde urządzenie dwie raty zamiast jednej w tym miesiącu oraz do tej pory muszę opłacać usługę internetu mobilnego z której nie korzystam a miała być rozwiązana z chwilą przejścia do Orange Love a przynajmniej tak twierdził konsultant sprzedający mi produkt Love, w rzeczywistości okazało się że po podłączeniu światłowodu dostałem informację od konsultanta że została mi do podpisania umowa o rozwiązanie internetu mobilnego i gdyby nie takie wprowadzenie w błąd nie musiałbym opłacać przez kolejny miesiąc internetu mobilnego. Próbowałem 2 dni temu skontaktować się na czacie na stronie Orange ale nikt nie potrafił mi wyjaśnić tej sytuacji tylko przekierowywali rozmowę z działu mobile na stacjonarny i tak straciłem kolejne 2h na bezsensownych rozmowach, w Salonie firmowym w Łodzi ze względu na dużą ilość oczekujących zaproponowali czat wideo, również nie udany ponieważ nie rozwiązało to mojego podstawowego problemu z ratami które zostały mi naliczone dwukrotnie w tym miesiącu z nie mojej winy zaznaczam, ponieważ jedyne rozwiązanie to rozłożenie płatności na raty co wywołało u mnie śmiech bo z jakiej racji mam jeszcze rozkładać płatność na raty która nie powinna być naliczona lub przełożenie tej płatności na następny miesiąc co równa się z tym samym problemem w następnym miesiącu natomiast nie da się przerzucić tej płatności na ostatni 24 miesiąc umowy tak jak powinno bo tak. Skończyło się na rozmowie w 4 oczy z konsultantem który zaproponował reklamację. Dzisiaj zadzwoniła pani z działu reklamacji i uwaga nie da się przywrócić standardowego planu ratalnego jaki był tylko mam opłacić 2 raty w jednym miesiącu czyli tak jak bym z góry bez mojej zgody był zmuszony ot tak zapłacić. Dla mnie wielkie Nie dla jakości obsługi klienta dla firmy Orange .

Bo przecież można było zaproponować korektę faktury i normalnie opłacać dalej raty można było zaproponować jakąś rekompensatę za tą niedogodność za stracony czas na czacie czy w salonie firmowym aby wyjaśnić z punktu widzenia prozaiczną sprawę. Z wściekłości mam dosłownie ochotę rozwiązać umowę kończąc taką współpracę bez przyjaznego podejścia do klienta.

I sądzę że będę zmuszony w tej sytuacji opisać to również na innych forach jak i zgłosić do rzecznika praw konsumenta jak i do UOKiK. 

 

Niech ta sprawa do komuś do myślenia zanim podpisze umowę bo takie wprowadzanie w błąd powinno być karalne, a rzekomo z Orange Love miało być wszystko taniej i bez problemu.

 

Pozdrawiam

 

16 ODPOW. 16

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Podejście do klienta w Orange

► Wpis został przeniesiony z obszaru komentarzy do artykułu w Bazie Wiedzy pt. Pierwsza faktura za usługi Orange Love, ponieważ odnosi się do podobnego zagadnienia. Więcej o powodach przeniesienia można przeczytać tutaj Emotikon: Szczęśliwy - Moderator Wiktor ◄

 

za co tyle oplat

Anonim

Nie dotyczy

Podejście do klienta w Orange

@FrozenFire, ja na pierwszej fakturze Orange Love widziałem 25 rat za telefon, a powinno być 24. W te pędy do konsultanta i uspokoił mnie. Jak oni to robią, nie mam pojęcia. Ale faktem jest, że pierwsza faktura zawsze będzie wyższa, bo nie ma możliwości przeskoczenia z dnia na dzień. Zazębianie się dni rodzi sytuację podwyższonych opłat wyrównawczych. Druga faktura powinna być normalna. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

Pierwsza faktura była wyższa i z tym się zgodzę ale to już kolejna i do tego dołożyli mi te raty a to już nie jest fajne na kolejny miesiąc płacić fakturę ponad 500zł bo system policzył raty x2 na ten miesiąc. W tym cały problem no i internet mobilny który płacę drugi miesiąc na darmo.

Anonim

Nie dotyczy

Podejście do klienta w Orange

@FrozenFire, reklamuj do skutku i przez zakładkę Kontakt na górze, możesz opisać także Rzecznikowi Klienta Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32775
  • 38768
  • 1388

Podejście do klienta w Orange

Informacja o ratach jest w zasadach sprzedaży ratalnej. To nie jest tak, że płaci się dwa razy, bo prostu wcześniejszy harmonogram rat wcześniej się skończy.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

No a kolega czyta ze zrozumieniem.
Ja wiem że spłacę raty wcześniej w ten sposób ale nikt się mnie nie spytał czy po 1 stać mnie na dokładanie w tym miesiącu no i to dla mnie nie jest na rękę ja wolę to spłacić normalnie a nie na siłę bo Orange w systemie coś sobie zmienił i ja mam przez to wcześniej spłacić raty poza tym jak masz dostęp do "People Softa" CRMu to możesz sobie sprawdzić że nie miałem nigdy problemu z płatnością. Tak więc sprawa nadal pozostaje nie rozwiązana.
Anonim

Nie dotyczy

Podejście do klienta w Orange

Tu tego nie rozwiążesz @FrozenFire, to tylko Forum, można zgłoszenie wysmażyć, jako Konsument też masz swoje prawa, walcz jeśli jesteś niezadowolony, tak na marginesie też bym to zaraz wyjaśniał, ale nie na Forum.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 131
  • 59
  • 0

Podejście do klienta w Orange

FrozenFire twoja sytuacja i caly jej opis pokazuje jaki szacunek ma orange do klijenta taka polityka firmy nieprzyniesie im dochodow moze prezes o niczym niewie co sie dzieje w tej firmie jak traktuje sie klijenta ktory w dzisiejszych czasach ma szeroki wybor ofert ale niestety dajemy sie nabrac na ich chwyty marketingowe i reklamowe

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32775
  • 38768
  • 1388

Podejście do klienta w Orange

To jak wiesz, jak działa CRM mobilny, to wiesz, że rata jest do każdej faktury. Są sytuacje gdzie w miesiącu jest kilka zmian cyklu (bardzo mega rzadko). Ktoś Ci mógł zaproponować jakąś prolongatę/raty do części za usługi telekomunikacyjne. Niestety rat/prolongat do rat nie ma (to chyba nawet niezgodne z prawem tzw. rollowanie rat zostało zabronione przez ustawę antylichwiarską). Jeśli ktoś Ci skoryguje ratę teraz, to nie ma opcji na doliczenie później. Co do obsługi - to zawsze od predyspozycji osoby czy wytłumaczy Ci sytuację z emaptią/wyczuciem czy nie.