- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Cześć wszystkim!
Umowa LTE dla domu kończy się 18 listopada. Okres rozliczeniowy to 14-13 każdego miesiąca.
Do tej pory w aplikacji Mój Orange (mobilnej jak i na stronie www) widniała przy tym abo kwota 44,90zł.
Po wrześniowej przerwie w dostępie do Mój Orange kilka dni temu wskoczyła kwota 69,90zł.
Czy to normalne na 2 msc przed końcem umowy, że Orange wyłączyło mi zniżki?
a) 10 zł na 24 msc za zawarcie umowy na odległość
b) 15 zł za zawarcie umowy "z telefonem lub innym urządzeniem" - brałem tablet na raty
Razem wychodzi 25 zł.
44,90 + 25 = 69,90zł.
Nie odsyłajcie mnie proszę do konsultantów, bo prowadziłem 2 czaty:
- konsultant nr 1 stwierdził, że widzi na moim koncie dodatkowe ubezpieczenia na LAPTOP 😉 Kazał odkręcać w dziale ubezpieczenia - tam przekazano mi informację, że żadnego ubezpieczenia nie ma...
- konsultant nr 2 stwierdził, że wg niego wszystko jest ok, on w systemie widzi kwotę 44,90 i rabaty na moim koncie obowiązują do połowy grudnia - nie wziął tylko pod uwagę, że te rabaty dotyczą umowy głosowej. Twierdził też, że w MO wyświetlają się kwoty BEZ rabatów, co wg mnie nie jest prawdą, bo ja od samego początku korzystania z MO widzę kwoty zrabatowane (np. nie wyświetla mi się cała kwota za LTE Wspólny tylko zrabatowana o 30%). Nie kłóciłem się bo na czacie o to ciężko 🙂
Ja nadal w aplikacji MO widzę podwyższoną kwotę abonamentu za LTE DD i obawiam się, że zobaczę ją też na październikowej fakturze.
Ale może to normalne w Orange, że rabaty wygasają w 22 miesiącu trwania umowy, bo nic innego pod te 25zł mi nie podchodzi?
Wolę się upewnić i pytam na forum:)
Dodając na końcu: nie było żadnych usług premium oraz zaległości w opłatach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
Rabaty są na 24 miesiące, a nie do końca umowy. Jeśli ostatnia umowa była przedłużeniem przed końcem starej umowy, to może się tak zdarzyć że 2 miesiące będą bez rabatów. Bo od podpisania aneksu było 26=24+2 miesiące.
Niestety w starych umowych tak było. Obecnie już to zamieniono w nowych aneksach bo stara umowa przy wczesnym przedłużeniu jest kasowana.
To też może być błąd ale z poziomu forum tego nie sprawdzimy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
To była nowa umowa. Podpisana w okolicach 18 listopada 2016 roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
Załączam screen z apki MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
A na przeglądarce w mój Orange jak to się prezentuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
@kemot82zdarzają się sytuacje, że otrzymujesz rabat na krótszy okres, niż okres lojalnościowy wynikający z umowy. Pytanie, jak masz to napisane na papierze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
Nie mam dostępu w tej chwili do papierowej wersji umowy. Przy podpisywaniu nic nie wzbudziło moich podejrzeń, więc wszystko raczej jest standardowo - umowa na 24 msc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
@kemot82w takim wypadku najprawdopodobniej będzie tak, jak pisze @Piotrekk85. Podpisałeś aneks przed zakończeniem umowy, dlatego okres lojalnościowy wydłużył się o brakujące miesiące, a aneks, zgodnie z jego zapisami wszedł w życie od 1 dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po jego podpisaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy
@kemot82: ja mam radę taką. Zapytaj na czacie od kiedy do kiedy powinieneś mieć rabat na internet mobilny. W historii numeru doradca może to prosto sprawdzić. Jeśli ten okres to będą 24 okresy rozliczeniowe, to jest ok. Poza tym jeśli np. w trakcie umowy zmienił Ci się kilka razy okres rozliczeniowy, to rabat mógł się skrócić czasami. To też różnie pod kątem IT wprowadzane są rabaty - raz na sztywną datę końcową, raz na liczbę liczbę okresów rozliczeniowych.
Też są pewne niestandardowe sytuacje które mogą coś "zaburzyć". Osobiście jeśli kontakt z doradcą nie jest dla Ciebie wystarczający, złóż reklamację dot. braku rabatu na mój Orange. Wtedy ktoś z Działu Reklamacji całościowo będzie musiał przeanalizować przyczynę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »