Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy


@Anonimnapisał(-a)

@kemot82w takim wypadku najprawdopodobniej będzie tak, jak pisze @Piotrekk85. Podpisałeś aneks przed zakończeniem umowy, dlatego okres lojalnościowy wydłużył się o brakujące miesiące, a aneks, zgodnie z jego zapisami wszedł w życie od 1 dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po jego podpisaniu.


Ale jaki aneks?

Nie podpisywałem żadnych aneksów. W listopadzie 2016 roku wziąłem LTE DD jako nową umowę.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy


Osobiście jeśli kontakt z doradcą nie jest dla Ciebie wystarczający, złóż reklamację dot. braku rabatu na mój Orange. Wtedy ktoś z Działu Reklamacji całościowo będzie musiał przeanalizować przyczynę.

Można "osobiście" złożyć reklamację tak jak dawniej w MO przez "zgłoś sprawę" czy jakoś tak?

Bo obaj konsultanci złożyli za mnie reklamację podczas czatu. Pierwsza została odrzucona bo żadnego ubezpieczenia nie było. Druga tak samo, ale ta trafiła do działu finansowego, gdzie sprawdzono, że na obecnej fakturze wszystko się zgadza 😉 Jak widać, powód reklamacji wpisywany przez konsultanta mijał się z problemem i wolałbym to zrobić "osobiście" przez MO...

Anonim

Nie dotyczy

Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy

@Piotrekk85patrząc na charakter prowadzonych prac to akurat takiego błędu bym się nie spodziewał. Poza tym ostatnio rozpatrując reklamację trafiłem na umowę ze zniżkami na 22mc, właśnie z 2016 roku. Przyznam, że aż uniosłem brew, bo nie przypominam sobie, żebyśmy mieli wtedy tak ograniczoną ofertę, ale papier to papier i nie ma co się z nim kłócić. Dlatego tak uparcie trwam przy tym, żeby @kemot82 sprawdził zapisy umowy.

 

 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy


@Anonimnapisał(-a)

Poza tym ostatnio rozpatrując reklamację trafiłem na umowę ze zniżkami na 22mc, właśnie z 2016 roku.

...

Dlatego tak uparcie trwam przy tym, żeby @kemot82 sprawdził zapisy umowy.

 

 


Moja umowa

 

 




 

 


 


20180925_050318.jpg
Anonim

Nie dotyczy

Podwyższona kwota abonamentu na 2 msc przed końcem umowy

 

@kemot82nie widzę tutaj żadnych zniżek, które miałyby skończyć się wcześniej.

Proponuję Ci ponowne złożenie reklamacji. Najlepiej mailowo na adres bok@orange.pl.

 

Ps. dołącz skan całej umowy, przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji o jakiś tydzień.