Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

Witam

 

Z góry pragnę zaznaczyć iż posiadam w firmie Orange kilka numerów, plus internet mobilny który zamieniłem na światłowód fizycznie w styczniu 2018r. a formalnie jeszcze  ok 20 grudnia 2017r. Czyli wstąpiłem do Orange Love i od tego momentu pojawił się mały problem z telefonami które są wzięte na raty i nieprzyjemna sytuacja która dla mnie jako klienta jest nie zrozumiała i nie jestem w stanie się z nią zgodzić, otóż dostałem w tym miesiącu fakturę na kwotę ponad 500zł ponieważ Orange twierdzi że przesunął mi okres rozliczeniowy o 4 dni i w związku z tym podliczyli mi raty za urządzenia dwukrotnie tj. za każde urządzenie dwie raty zamiast jednej w tym miesiącu oraz do tej pory muszę opłacać usługę internetu mobilnego z której nie korzystam a miała być rozwiązana z chwilą przejścia do Orange Love a przynajmniej tak twierdził konsultant sprzedający mi produkt Love, w rzeczywistości okazało się że po podłączeniu światłowodu dostałem informację od konsultanta że została mi do podpisania umowa o rozwiązanie internetu mobilnego i gdyby nie takie wprowadzenie w błąd nie musiałbym opłacać przez kolejny miesiąc internetu mobilnego. Próbowałem 2 dni temu skontaktować się na czacie na stronie Orange ale nikt nie potrafił mi wyjaśnić tej sytuacji tylko przekierowywali rozmowę z działu mobile na stacjonarny i tak straciłem kolejne 2h na bezsensownych rozmowach, w Salonie firmowym w Łodzi ze względu na dużą ilość oczekujących zaproponowali czat wideo, również nie udany ponieważ nie rozwiązało to mojego podstawowego problemu z ratami które zostały mi naliczone dwukrotnie w tym miesiącu z nie mojej winy zaznaczam, ponieważ jedyne rozwiązanie to rozłożenie płatności na raty co wywołało u mnie śmiech bo z jakiej racji mam jeszcze rozkładać płatność na raty która nie powinna być naliczona lub przełożenie tej płatności na następny miesiąc co równa się z tym samym problemem w następnym miesiącu natomiast nie da się przerzucić tej płatności na ostatni 24 miesiąc umowy tak jak powinno bo tak. Skończyło się na rozmowie w 4 oczy z konsultantem który zaproponował reklamację. Dzisiaj zadzwoniła pani z działu reklamacji i uwaga nie da się przywrócić standardowego planu ratalnego jaki był tylko mam opłacić 2 raty w jednym miesiącu czyli tak jak bym z góry bez mojej zgody był zmuszony ot tak zapłacić. Dla mnie wielkie Nie dla jakości obsługi klienta dla firmy Orange .

Bo przecież można było zaproponować korektę faktury i normalnie opłacać dalej raty można było zaproponować jakąś rekompensatę za tą niedogodność za stracony czas na czacie czy w salonie firmowym aby wyjaśnić z punktu widzenia prozaiczną sprawę. Z wściekłości mam dosłownie ochotę rozwiązać umowę kończąc taką współpracę bez przyjaznego podejścia do klienta.

I sądzę że będę zmuszony w tej sytuacji opisać to również na innych forach jak i zgłosić do rzecznika praw konsumenta jak i do UOKiK. 

 

Niech ta sprawa do komuś do myślenia zanim podpisze umowę bo takie wprowadzanie w błąd powinno być karalne, a rzekomo z Orange Love miało być wszystko taniej i bez problemu.

 

Pozdrawiam

 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

Poziom 18, Komentator
  • 131
  • 53
  • 0

Podejście do klienta w Orange

[ Edytowane ]

► Wpis został przeniesiony z obszaru komentarzy do artykułu w Bazie Wiedzy pt. Pierwsza faktura za usługi Orange Love, ponieważ odnosi się do podobnego zagadnienia. Więcej o powodach przeniesienia można przeczytać tutaj Emotikon: Szczęśliwy - Moderator Wiktor ◄

 

za co tyle oplat

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 4609
  • 4217
  • 61

Podejście do klienta w Orange

@FrozenFire, ja na pierwszej fakturze Orange Love widziałem 25 rat za telefon, a powinno być 24. W te pędy do konsultanta i uspokoił mnie. Jak oni to robią, nie mam pojęcia. Ale faktem jest, że pierwsza faktura zawsze będzie wyższa, bo nie ma możliwości przeskoczenia z dnia na dzień. Zazębianie się dni rodzi sytuację podwyższonych opłat wyrównawczych. Druga faktura powinna być normalna. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

Pierwsza faktura była wyższa i z tym się zgodzę ale to już kolejna i do tego dołożyli mi te raty a to już nie jest fajne na kolejny miesiąc płacić fakturę ponad 500zł bo system policzył raty x2 na ten miesiąc. W tym cały problem no i internet mobilny który płacę drugi miesiąc na darmo.

Poziom 29, Specjalista
  • 4609
  • 4217
  • 61

Podejście do klienta w Orange

@FrozenFire, reklamuj do skutku i przez zakładkę Kontakt na górze, możesz opisać także Rzecznikowi Klienta Orange.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 17640
  • 8535
  • 910

Podejście do klienta w Orange

Informacja o ratach jest w zasadach sprzedaży ratalnej. To nie jest tak, że płaci się dwa razy, bo prostu wcześniejszy harmonogram rat wcześniej się skończy.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

[ Edytowane ]
No a kolega czyta ze zrozumieniem.
Ja wiem że spłacę raty wcześniej w ten sposób ale nikt się mnie nie spytał czy po 1 stać mnie na dokładanie w tym miesiącu no i to dla mnie nie jest na rękę ja wolę to spłacić normalnie a nie na siłę bo Orange w systemie coś sobie zmienił i ja mam przez to wcześniej spłacić raty poza tym jak masz dostęp do "People Softa" CRMu to możesz sobie sprawdzić że nie miałem nigdy problemu z płatnością. Tak więc sprawa nadal pozostaje nie rozwiązana.
Konto usunięte
Nie dotyczy

Podejście do klienta w Orange

Tu tego nie rozwiążesz @FrozenFire, to tylko Forum, można zgłoszenie wysmażyć, jako Konsument też masz swoje prawa, walcz jeśli jesteś niezadowolony, tak na marginesie też bym to zaraz wyjaśniał, ale nie na Forum.

Poziom 18, Komentator
  • 131
  • 53
  • 0

Podejście do klienta w Orange

FrozenFire twoja sytuacja i caly jej opis pokazuje jaki szacunek ma orange do klijenta taka polityka firmy nieprzyniesie im dochodow moze prezes o niczym niewie co sie dzieje w tej firmie jak traktuje sie klijenta ktory w dzisiejszych czasach ma szeroki wybor ofert ale niestety dajemy sie nabrac na ich chwyty marketingowe i reklamowe
Poziom 39, Guru ****
  • 17640
  • 8535
  • 910

Podejście do klienta w Orange

To jak wiesz, jak działa CRM mobilny, to wiesz, że rata jest do każdej faktury. Są sytuacje gdzie w miesiącu jest kilka zmian cyklu (bardzo mega rzadko). Ktoś Ci mógł zaproponować jakąś prolongatę/raty do części za usługi telekomunikacyjne. Niestety rat/prolongat do rat nie ma (to chyba nawet niezgodne z prawem tzw. rollowanie rat zostało zabronione przez ustawę antylichwiarską). Jeśli ktoś Ci skoryguje ratę teraz, to nie ma opcji na doliczenie później. Co do obsługi - to zawsze od predyspozycji osoby czy wytłumaczy Ci sytuację z emaptią/wyczuciem czy nie.
.