- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
nie wydaje mi sie aby sprzedawca u ktorego brales love mial swiadomosc ze dostaniesz na jednej fv 2xRaty do zaplaty. wina w tym przypadku lezy po stronie "bilingowania".
niestety orange prowadzi polityke zniechecenia do siebie. reklamacje ktore jeszcze niedawno byly pozytywnie rozpatrywane dla klienta dzis mialyby status odmowy haha
przyszedl styczen a w tej firmie w tym okresie nie wiadomo o co chodzi 😉
podpisales porozumienie na odlaczenie internetu mobilnego bo wybrales ftth.
w tym porozumieniu masz zawarta informacje ze ten internet zostanie dezaktywowany zgodnie z okresem wypowiedzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
Jeśli nawet sprzedawca nie posiadał takiej wiedzy co wymyśli system Orange to sama firma winna była poinformować mnie, że coś takiego może mieć miejsce w tym przypadku, jedyne co dostałem to w styczniu dwie faktury na łączną kwotę ok. 450zł i w tym były też dwa okresy rozliczeniowe a raty normalnie policzone jedynie dodali za instalacje internetu i aktywacje Lova opłatę o czym wiedziałem i nie robiłem problemu natomiast jak mi na Luty wystawili najpierw jedną fakturę na kwotę 270zł a pare dni później kolejną na kwotę 517zł to zacząłem dochodzić co tu się wyprawia, okazało się że pierwsza na 270 została skorygowana a wystawili drugą na kwotę już 517zł aby wyrównać okresy rozliczeniowe, takich rzeczy się nie robi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
@Anonim, jak Cię lubię - a cóż to takiego "Rzecznik Klienta Orange"? Naparza się z "załogą" Działu Obsługi Klienta. Ciekawa struktura w firmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
@Andr, podawałem info z dostępnej wiedzy, ale gościa nie widziałem na oczy i cieszę się, że mnie lubisz...poważnie???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
Witam!
Ciągle zmiany w tym Naszym Orange, ale choć nie ma tego Rzecznika rysuneczek - odnośnik ciągle istnieje.404 - to najlepsze w trudniejszych kwestiach, może coś Herosi poradzą by nie wpuszczać w kanał!
A co mam nie lubić, nie zakładam złej woli działania i pozdrawiam!
@Anonimnapisał(-a)@Andr, podawałem info z dostępnej wiedzy, ale gościa nie widziałem na oczy i cieszę się, że mnie lubisz...poważnie???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podejście do klienta w Orange
@Andr, Herosi to tacy sami klienci. Trzeba "odnaleźć" rzecznika gdzieś wyżej. Może zlikwidowano etat? Nie znam odpowiedzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »