Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podejście do klienta w Orange


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

Podejście do klienta w Orange

nie wydaje mi sie aby sprzedawca u ktorego brales love mial swiadomosc ze dostaniesz na jednej fv 2xRaty do zaplaty. wina w tym przypadku lezy po stronie "bilingowania".

niestety orange prowadzi polityke zniechecenia do siebie. reklamacje ktore jeszcze niedawno byly pozytywnie rozpatrywane dla klienta dzis mialyby status odmowy haha

przyszedl styczen a w tej firmie w tym okresie nie wiadomo o co chodzi 😉

podpisales porozumienie na odlaczenie internetu mobilnego bo wybrales ftth.

w tym porozumieniu masz zawarta informacje ze ten internet zostanie dezaktywowany zgodnie z okresem wypowiedzenia.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 15
  • 0

Podejście do klienta w Orange

Jeśli nawet sprzedawca nie posiadał takiej wiedzy co wymyśli system Orange to sama firma winna była poinformować mnie, że coś takiego może mieć miejsce w tym przypadku, jedyne co dostałem to w styczniu dwie faktury na łączną kwotę ok. 450zł i w tym były też dwa okresy rozliczeniowe a raty normalnie policzone jedynie dodali za instalacje internetu i aktywacje Lova opłatę o czym wiedziałem i nie robiłem problemu natomiast jak mi na Luty wystawili najpierw jedną fakturę na kwotę 270zł a pare dni później kolejną na kwotę 517zł to zacząłem dochodzić co tu się wyprawia, okazało się że pierwsza na 270 została skorygowana a wystawili drugą na kwotę już 517zł aby wyrównać okresy rozliczeniowe, takich rzeczy się nie robi.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 5
  • 0

Podejście do klienta w Orange

@Anonim, jak Cię lubię - a cóż to takiego "Rzecznik Klienta Orange"? Naparza się z "załogą" Działu Obsługi Klienta. Ciekawa struktura w firmie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32773
  • 38750
  • 1388

Podejście do klienta w Orange

Do czerwca 2018 był to dział, który w niektórych sytuacjach mógł pomóc przy nieuznanej reklamacji czy w sprawach spoza standardowej obsługi klientów. Obecnie wszystkie strony o tej "funkcji" zostały usunięte. Ten dział jest chyba w trakcie reorganizacji.
Anonim

Nie dotyczy

Podejście do klienta w Orange

@Andr, podawałem info z dostępnej wiedzy, ale gościa nie widziałem na oczy i cieszę się, że mnie lubiszEmotikon: Bardzo szczęśliwy...poważnie???


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 5
  • 0

Podejście do klienta w Orange

Witam!

Ciągle zmiany w tym Naszym Orange, ale choć nie ma tego Rzecznika rysuneczek - odnośnik ciągle istnieje.404 - to najlepsze w trudniejszych kwestiach, może coś Herosi poradzą by nie wpuszczać w kanał!

A co mam nie lubić, nie zakładam złej woli działania i pozdrawiam!


@Anonimnapisał(-a)

@Andr, podawałem info z dostępnej wiedzy, ale gościa nie widziałem na oczy i cieszę się, że mnie lubiszEmotikon: Bardzo szczęśliwy...poważnie???




 

Anonim

Nie dotyczy

Podejście do klienta w Orange

@Andr, Herosi to tacy sami klienci. Trzeba "odnaleźć" rzecznika gdzieś wyżej. Może zlikwidowano etat? Nie znam odpowiedzi.