Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

PROBLEM Z ROZWIĄZANIEM UMOWY

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

PROBLEM Z ROZWIĄZANIEM UMOWY

Dzień dobry,

 

Proszę o pomoc, jestem klientem Orange, do końca umowy mam kilka miesięcy, zawsze było coś nie tak, a to słaby internet, a to brak TV, a to problem z zasięgiem, ale jakoś sobie dawałem radę. Od pół roku więcej chciałem korzystać z telewizora, niestety się nie da, obraz jest raz na jakiś czas i ma jakość sygnału około 90% siłę sygnału również, potem obrazu nie ma przez parę godzin i wraca ponownie z pełnym zasięgiem. Telefon sprawdzany na kilku aparatach ma problemy z zasięgiem, czasem nikt się do mnie nie może dodzwonić itp. Internet mam przy nie wykorzystanym pakiecie czasami PING 400 i pobieranie 0,16mb/s.

Zgłaszane były usterki, nic nie dawało, w styczniu wziąłem się na poważnie za sprawę i zgłosiłem usterkę jako wymianę dekodera, bo było to ostatnie koło ratunku, sygnał, ustawienie, konwerter wszystko testowane i było sprawne. Poinformowałem że jeżeli nie załatwi to problemu będę chciał wnioskować o rozwiązanie umowy z powodów jak powyżej. Wymiana dekodera nie pomogła i zgłosiłem o rozwiązanie umowy i otrzymałem informację że trwa rozpatrywanie wniosku średnio do 7 dni, po tym czasie zadzwoniłem jak wniosek i poinformowano mnie że jeszcze nic nie ustalono, w między czasie dostałem pismo że była jakaś awaria i jest i będzie usunięta w ciągu miesiąca. Na wniosek o rozwiązanie umowy zero odpowiedzi więc zadzwoniłem po 40 dniach jak mój wniosek, okazało się że takiego w systemie nie ma. Złożyłem więc drugi wniosek bardzo restrykcyjnie Pani go opisała że pilnie czekam na jakieś wyjaśnienia, mija kolejne 3 tygodnie i Pani na infolinii mówi że za bardzo to nie wiadomo o co chodzi z tym wnioskiem i może ponownie go złożyć i znów będzie trzeba czekać 30 dni. W między czasie otrzymałem dopłatę do faktury za jakąś diagnozę 49,00 zł.
Nikt na infolinii nie potrafi mi powiedzieć jak mam się zachować w takiej sytuacji i z kim mogę o niej porozmawiać bo dział reklamacji nie ma kontaktu telefonicznego, każą znowu zgłaszać wnioski o wcześniejsze wnioski. Każda moja próba zgłoszenia prośby o rozwiązanie umowy z powodu nie otrzymywania usług zgodnie z umową kończy się zgłoszeniem awarii której już nie zgłaszam, nikt nic nie wie i błądzę w kole.

Proszę o radę co mogę zrobić lub z kim się kontaktować aby to precyzyjnie i kompetentnie wyjaśnić. Dziękuje


0039CD09-61E2-489D-AEAF-80EBDA321531.jpeg
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27676
  • 18533
  • 1219

PROBLEM Z ROZWIĄZANIEM UMOWY

Od początku umowy bonifikaty nie dostaniesz. Roszczenia do usług telekomunikacyjnych przedawniają się po 12 miesiącach. Usługa działa albo nie. Orange "niedziałanie" wylicza na podstawie okres od zgłoszenie uszkodzenia do naprawy o ile nie minęły 36h. Ew. napisz jakąś kwotę, którą subiektywnie chciałbyś dostać.

Zawsze możesz też wykonać speedtest pro i zgłaszać brak tzw. prędkości zwykle dostępnej (ale to wstecz nie działa).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27676
  • 18533
  • 1219

PROBLEM Z ROZWIĄZANIEM UMOWY

Obecnie umowy nie przewidują możliwość rozwiązania umowy tak jak oczekujesz.

Trzeba zmienić strategię. Zgodnie z regulaminem usług przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie za okres kiedy usługi nie działają.
Np. jeśli płacisz 100 zł miesięcznie - to 100 zł bonifikaty - czyli nie płacisz za okres kiedy nie działało. Oraz 100 zł odszkodowania - to już kasa dla Ciebie. Na dłuższą metę to Orange się nie opłaca - więc tak trzeba grać.
Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

PROBLEM Z ROZWIĄZANIEM UMOWY

Na infolinii, informują że jeżeli taka sytuacja ma miejsce jak u mnie i jest to notorycznie zgłaszane oraz nie ma efektu, mogę taki wniosek złożyć więc złożyłem, ale traktują to jako zgłoszenie awarii.

Oczywiście mam na uwadze wniosek o bonifikatę, ale jak mam to ująć jak tak jest od początku umowy, napisać im że telewizja działa w 5%, telefonia w 60%, internet działa ale w stopniu krytycznym jak widać na zdjęciu, z resztą nawet jak za miesiąc jakąś bonifikatę by przyznali to idąc tą drogą na koniec umowy ponownie musiał bym sobie złożyć wniosek za czas od teraz do końca umowy.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27676
  • 18533
  • 1219

PROBLEM Z ROZWIĄZANIEM UMOWY

Od początku umowy bonifikaty nie dostaniesz. Roszczenia do usług telekomunikacyjnych przedawniają się po 12 miesiącach. Usługa działa albo nie. Orange "niedziałanie" wylicza na podstawie okres od zgłoszenie uszkodzenia do naprawy o ile nie minęły 36h. Ew. napisz jakąś kwotę, którą subiektywnie chciałbyś dostać.

Zawsze możesz też wykonać speedtest pro i zgłaszać brak tzw. prędkości zwykle dostępnej (ale to wstecz nie działa).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście