- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Witam wszystkich,
to, co spotkało mnie ze strony Orange, to jakieś kuriozum.
Tydzień temu w poniedziałek (30 marca) zadzwoniłem na infolinię sprzedażową, zamówiłem sobie usługę telefonu stacjonarnego (linią telefoniczną, abonament 49 zł). Przedwczoraj mieli zjawić się monterzy i przyjść z umową do podpisania oraz uruchomić linię. I tu problem.
Żadnych monterów nie było. Nie było również informacji, dlaczego tak się stało. Próbowałem wyjaśnić całą sytuację, udałem się nawet do salonu Orange (w czasie epidemii!!), ale tam też zero pomocy. W sumie to niewiadomo i mam dzwonić na infolinię. Czat to śmieszny robot, który nic nie pomaga.
Zatem dzwoniłem na infolinię. Jakiś konsultant przyjął zgłoszenie, miał skontaktować się z kobietą, która sprzedała mi usługę i miała oddzwonić. Czekałem i oczywiście nie oddzwoniła.
Nie mam już środków, aby ponownie dzwonić na płatną infolinię.
Pytanie zasadnicze: czy jeśli zamówiłem tę usługę przez telefon, ale jeszcze nie podpisałem, to mogę spokojnie wziąć abonament w innej sieci? Czy też już się związałem i muszę składać jakieś wypowiedzenie? 14 dni upłynie w najbliższy poniedziałek, dlatego sprawa jest pilna.
Bardzo proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
@dwojcik1994 umowa nie podpisana, więc nie masz żadnych zobowiązań. Złożyłeś zamówienie na usługę, ale technicy z umową się nie pojawili, więc nie miałeś możliwości podpisania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.
Czyli bez żadnych zmartwień mogę wziąć sobie u innej sieci, a gdyby cudownie nagle Orange sobie o mnie przypomniało albo zjawili się monterzy, to ich przegonić i powiedzieć, że niczego nie podpisuję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Rozumiem. Czekam do jutra i jeśli nikt nie oddzwoni, ani nikt się nie zjawi, to biorę u innego Operatora.
Co sądzicie o tej sytuacji? Czy to nie jest chore i totalnie nieprofesjonalne? Myślałem, że Orange to poważna sieć..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
@dwojcik1994 przegonić, to może nie, ale podziękować im za szybką reakcję.
Orange to poważna firma, ale technicy, to podwykonawcy, zewnętrzne firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Czyli podsumowując:
jeśli nie podpisałem umowy, a jedynie wyraziłem chęć jej zawarcia przez telefon, to nie muszę składać żadnej pisemnej rezygnacji? Wystarczy, że odmówię podpisania w razie, gdy sieć sobie cudownie o mnie przypomni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
@dwojcik1994 jeżeli masz wątpliwości, to zamów rozmowę, tak jak zmawiałeś usługę internetową i dopytaj się dokładnie. Zakładam, że nie zawierałeś e-umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
@dwojcik1994 tak, dopóki nie złożyłeś pisemnego podpisu, to nic Cię nie obowiązuje. Nie musisz się obawiać. Niestety często firmy zewnętrzne zawodzą, jedyne co pozostaje wtedy to skargi, żeby na przyszłość takie zachowania wyeliminować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Jedynie co dowiedziałem się na infolinii, to że moje zamówienie było wstrzymane, ale zupełnie nie wiadomo, z jakiego powodu (na pewno nie przez techników, bo oni ponoć nie otrzymali zlecenia instalacji)
Kontaktować się ze mną miała ta kobieta, która przyjmowała zamówienie, ale oczywiście zero kontaktu, a ja już nie mam środków, by dzwonić kolejny raz na infolinię, bo już poniosłem koszt paredziesięciu złotych na tę ich cudowną infolinię..
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »