Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57140
  • 780

Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc

@dwojcik1994 na przyszłość, w ramach kontaktu z infolinią, najlepiej zadzwonić od konkurencji lub zakupić starter Orange za 5 PLN, ważny 30 dni. Koszt połączenia ze startera na kartę wynosi 1,5 PLN niezależnie od czasu trwania połączenia i taki starter wystarczy na 3 połaczenia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc

Zamówienie jest pewnie źle przypisane. Umów na sam telefon domowy (analogowy) chyba nie przynoszą technicy, najpierw papiery kurierem, a potem montaż gniazdka o ile go nie masz.

Tu chyba proces komuś się pomylił z internetem (Neostradą).

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 12
  • 0

Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc

Aktualizacja:

W końcu oddzwoniła Pani, która sprzedawała mi tę usługę. Podobno to jakiś błąd systemu, nikt nie wie dlaczego tak się stało. Dałem im drugą (i ostatnią) szansę. Technicy mają pojawić się w piątek. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Jeśli nie stawią się o umówionej porze, to biorę Play.

Dziękuję wszystkim za wsparcie i pomoc! 🙂