- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
08-04-2020
14:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
14:43
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
@dwojcik1994 na przyszłość, w ramach kontaktu z infolinią, najlepiej zadzwonić od konkurencji lub zakupić starter Orange za 5 PLN, ważny 30 dni. Koszt połączenia ze startera na kartę wynosi 1,5 PLN niezależnie od czasu trwania połączenia i taki starter wystarczy na 3 połaczenia.
08-04-2020
14:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
14:44
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Zamówienie jest pewnie źle przypisane. Umów na sam telefon domowy (analogowy) chyba nie przynoszą technicy, najpierw papiery kurierem, a potem montaż gniazdka o ile go nie masz.
Tu chyba proces komuś się pomylił z internetem (Neostradą).
Tu chyba proces komuś się pomylił z internetem (Neostradą).
08-04-2020
15:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-04-2020
15:00
Co się stało z moim zamówieniem? Prośba o pomoc
Aktualizacja:
W końcu oddzwoniła Pani, która sprzedawała mi tę usługę. Podobno to jakiś błąd systemu, nikt nie wie dlaczego tak się stało. Dałem im drugą (i ostatnią) szansę. Technicy mają pojawić się w piątek. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Jeśli nie stawią się o umówionej porze, to biorę Play.
Dziękuję wszystkim za wsparcie i pomoc! 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »