- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Od paru dni nie mam możliwości zapłacenia on-line za moją fakturę w Orange. Sprawdzałem to na paru komputerach, w różnych lokalizacjach, na różnych przeglądarkach. Gdy klikam opcję "Opłać online" lub "Opłać całość online" za każdym razem kończy się to komunikatem o tym, że strona próbowała mnie zbyt wiele razy przekierować. Nieważne, czy w przeglądarce są wyczyszczone ciasteczka, czy nie, komunikat zawsze jest ten sam. Przykład z Chrome:
Ta strona nie działa
Strona www.orange.pl spowodowała zbyt wiele przekierowań.
Czy ktoś ma podobny problem? Na infolinię dzwonić nie zamierzam, bo nie będę płacił operatorowi za to, że doprowadził do takiej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml - możesz to zgłosić przez czat. Dodatkowo w aplikacji Mój Orange też możesz opłacić on-line.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Masz jeszcze bezpłatny czat i można zadzwonić z telefonu innej sieci, tak poza tym możesz zgłoszenie zrobić o zwrot za połączenie jak korzystasz z karty sim operatora, być może jakaś awaria jest, ale tego tu się nie sprawdzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Próbowałem to zgłosić przez czat, ale konsultantka mi powiedziała, że mam się skontaktować z infolinią techniczną. Aplikacji Mój Orange nie posiadam i nie będę posiadał, bowiem mam telefon starego typu, a nie smartfona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
Napisałem na forum, bo chciałem zweryfikować, czy tylko ja mam ten problem, czy to dotyczy większej liczby abonentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
To zadzwoń do BOK 510 100 100 polaczenie zgodnie z cennikiem operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
z opisu wynika, że korzystasz z nowego Mój Orange. Przed chwilą u siebie (na Mozilli) sprawdziłem możliwości zapłaty tą metodą i poszło wszystko OK. Ale Twój opis (różne komputery, różne przeglądarki) wskazuje na to, że problem chyba leży gdzieś w środku (na Twoim koncie). Trudno tu o czymś zawyrokować.
Nowe Mój Orange jest responsywne, więc na przeglądarce w komórce widok konta powinien się dostosować do widoku przeglądarki mobilnej. Może ostatnia próba na jakiejś przeglądarce mobilnej?
Korzystasz może z bankowej apki na swoim telefonie?
Co mi przyszło teraz do głowy - to to, żeby najpierw pobrać fakturę z konta w *.pdf, a następnie zapłacić za pomocą funkcji Zeskanuj i zapłać.
[edit]: chyba dwa powyższe akapity nic nie dadzą, jeżeli masz "telefon starego typu, a nie smartfona" 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Anonim W jaki sposób uzyskałeś PDFa z opcją płatności elektronicznej? Ja po ściągnięciu faktury z konta w Orange nie mam widocznej opcji płatności elektronicznej. Sprawdzę, czy to nie jest przypadkiem funkcjonalność dostępna tylko w Adobe Reader (używam standardowo Foxit Readera)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność on-line
@Anonim
Tak - to też jest jakiś sposób. Z tym że ta opcja [Płatność elektroniczna] nie pojawia się na każdej fakturze. Chyba na usługach mobilnych tego nie ma.
[edit]: ja przynajmniej tego nie widzę
- « Poprzedni
- Następny »