- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć gdzie zgłosić błędne podanie przez kogoś adresu e-mail. Nie wiem czy celowo, czy nie, ale ktoś podał mój ades e-mail z którego rzadko korzystam, a ostatnio akurat po wejściu na niego zauważyłem całą serie wystawionych faktur, wezwań do zapłaty itp. Próbowałem ustalić to poprzez czat, czy telefon, ale usługa w Orange, delikatnie pisząc schodzi na ...dog`s. Dodam, że faktury nie są z tych z pishingu itp. tylko są to autentyczne cykliczne rozliczenia z Orange, widzę na nich nawet historie połączeń itp.. Dzięki z góry za wskazówki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
@Hiheat1 witam zgłoś to na infolinii 510100100 lub w salonie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
@Hiheat1 na jakim etapie sprawa stanęła? Czy udało się rozwiązać problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
Niestety nie, na infolinii żeby cokolwiek załatwić trzeba podać id Neostrady itp. na chat to samo, a na massenger trzeba mieć facebooka, bo inaczej nie da się wysłać wiadomości. Sposoby komunikacji po prostu super. Szkoda, że nie dodali jeszcze możliwości przesłania wiadomości gołębiem pocztowym... Na pewno byłoby prościej. Widocznie maja politykę im klient ma trudniej, tym mniej pisze, marudzi itd. Dobrze ze tu przynajmniej można zapytać i otrzymać odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
@Hiheat1 na NO jak najbardziej możesz uzyskać sporo informacji, ale niestety niektórych spraw z wglądem na konto użytkownika już się nie da załatwić. To już musi sam użytkownik w tej sprawie zadziałać. Skoro szybsze metody komunikacji z Orange zawodzą, proponuję jeszcze napisać tradycyjny list na adres:
Orange Polska S. A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
opisać zaistniałą sytuację. Będzie na pewno dłużej trwało, ale Orange dostanie oficjalne pismo w tej sprawie i musi już coś zadziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
NO - to?... Nie kumam? No tak, wszystko się da w końcu jakoś załatwić, pytanie tylko dlaczego to ma wymagać tyle wisiłku z mojej strony o kosztach nie wspominając, choćby za znaczek czy infolinię, a czas... Mam ochotę jednak po prostu uznać sprawę za nie mój problem, poinformowałem właściciela konta, a email od Orange odznacze jako spam na tej skrzynce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
@Hiheat1 zaznaczenie jako spam tez jest pewnym rozwiazaniem. Ze swojej strony propnuje ewentualne sposoby rozwiazania sprawy. Szkoda, ze trzeba tyle wysilku wlozyc, aby poinformowac operatora o bledzie. Dla mnie taka sytuacja jest dziwna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otrzymuje na e-mail nie moje faktury itp...
Jak się automatyzuje i ogranicza sposoby kontaktu z klientem to takie są skutki nieprzewidzianych problemów. Generalnie ku temu zmierza biznes, wszędzie, żeby sam się kręcił a że wtedy szczególne przypadki nie zostaną obsłużone? Mała strata... z punktu widzenia biznesu 😉
Mi ktoś kiedyś usiłował założyć (3 razy!) konto na Facebooku z moim mailem, 3 razy musiałem ingerować, żeby skasowali...