- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandaliczna obsługa reklamacji
Witam,
W dniu 03.01.2020r. złożyłem reklamację / problem techniczny poprzez płatną infolinię Orange. Po wykorzystaniu pakietu zawartego w abonamencie uruchomił się kolejny pakiet 100GB z gwarantowaną prędkością do 5mb/s. A w rzeczywistości jest to ok 200kb/s co tak naprawdę uniemożliwia całkowite korzystanie z internetu?!
Podczas zgłaszania zostałem zapewniony iż sprawa zostanie rozwiązana max. w ciągu 48h. W dniu dzisiejszym tj. 05.01.2020r. konsultant był wręcz oburzony dlaczego w ogóle dzwonię, że mają na reakcję do tygodnia, a nawet do miesiąca?!
Jaki jest sens płacenia abonamentu jeśli usługodawca nie wywiązuje się? Fakt jeśli zbliża się termin płatności faktury to przychodzi milion sms-ów, natomiast jeśli klient coś oczekuje od ORANGE to ma czekać do nie wiadomo kiedy ..... MEGA SŁABE.....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandaliczna obsługa reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skandaliczna obsługa reklamacji
@mankor4 to jest internet mobilny i również trzeba uwzględnić obciążenie nadajnika odległość itp. Czy jak korzystasz z poprzedniego pakietu, to osiągasz prędkości wysokie, czy też zdarzają się takie niskie?