Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Skandaliczna obsługa reklamacji

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Skandaliczna obsługa reklamacji

Witam,

 

W dniu 03.01.2020r. złożyłem reklamację / problem techniczny poprzez płatną infolinię Orange. Po wykorzystaniu pakietu zawartego w abonamencie uruchomił się kolejny pakiet 100GB z gwarantowaną prędkością do 5mb/s. A w rzeczywistości jest to ok 200kb/s co tak naprawdę uniemożliwia całkowite korzystanie z internetu?!

Podczas zgłaszania zostałem zapewniony iż sprawa zostanie rozwiązana max. w ciągu 48h. W dniu dzisiejszym tj. 05.01.2020r. konsultant był wręcz oburzony dlaczego w ogóle dzwonię, że mają na reakcję do tygodnia, a nawet do miesiąca?!

Jaki jest sens płacenia abonamentu jeśli usługodawca nie wywiązuje się? Fakt jeśli zbliża się termin płatności faktury to przychodzi milion sms-ów, natomiast jeśli klient coś oczekuje od ORANGE to ma czekać do nie wiadomo kiedy ..... MEGA SŁABE.....

2 ODPOW. 2
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28176
  • 19449
  • 1239

Skandaliczna obsługa reklamacji

Orange deklaruje, że większość spraw realizuje w krótszym czasie. Ustawowy termin udzielenia odpowiedzi na reklamację to 30 dni. Możesz złożyć skargę na doradcę, ale to i tak nie przyśpieszy realizacji zgłoszenia.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7572
  • 12019
  • 215

Skandaliczna obsługa reklamacji

@mankor4 to jest internet mobilny i również trzeba uwzględnić obciążenie nadajnika odległość itp. Czy jak korzystasz z poprzedniego pakietu, to osiągasz prędkości wysokie, czy też zdarzają się takie niskie?