Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oszustwo


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Oszustwo

Witam. 13.02.23 powiedziałem Panu w salonie Orange, że potrzebuję drugiego telefonu do mojego abonamentu bez urzadzenia. Ma to być telefon zapasowy, jestem kierowcą w ruchu międzynarodowym. Pan powiedział mi że to mi się nie opłaca bo byłoby to około 220zl/msc, ale ma świetną ofertę dla mnie, jeszcze świąteczną. Dwa telefony, drugi za złotówkę i reset mojej umowy, którą przedłużyłem około pół roku temu. Pomyślałem czemu nie. Abonament do tej pory wynosił 83zł w tym subskrypcja YT premium, teraz ma być 137 zł. Myśląc ok nie wiele drożej przystałem na proponowane warunki. Do telefonu potrzebowałem kartę z numerem na doładowanie ( telefon zapasowy). Pan dał mi taką kartę, zarejestrował i nie pobrał opłaty w wysokości 5zl i żadnej innej (To tak można?).Do ludzi pracujących w tym salonie miałem zaufanie gdyż nigdy nic przykrego mi się nie przytrafiło. W domu przejrzałem umowę i przykrość wielką. Za oba telefony muszę płacić. Xiaomi 10, 1100zl i 9A 530zl. A potrzebny był mi tylko jeden, na zapas. Pan się wyparł wszystkiego, powiedział że dokładnie wyliczył mi ratę 47zl, i w żaden sposób nie przyznał że mówił o drugim za złotówkę. Sprawę skieruję do UOKiK chyba że macie Państwo jakiś inny pomysł rozwiązania. Dla mnie Pan z salonu Orange w Przasnyszu to oszust i naciągacz. A wystarczyło w aplikacji Orange wziąć telefon i nic by się nie zmieniło. Moje zaufanie po latach współpracy z Orange zostało silnie zachwiane. Rozważam odejście od operatora. Proszę o pomysły na rozwiązanie problemu. Pozdrawiam wszystkich

 

________________
* Wpis poddany edycji – moderator Michał

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22191
  • 182

Oszustwo


@Pijoternapisał(-a)

....

Sprawę skieruję do UOKiK

...


Tak zrób.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 3802
  • 19

Oszustwo

@Pijoter prawda jest taka, że zawierając umowę w salonie nawet rozmowy nie są nagrywane. Prawda jest taka, że sprzedawca może powiedzieć wszystko. Więc jest słowo przeciw temu co podpisałeś na umowie. Gdzie potwierdzasz, że zapoznałeś się z jej warunkami. Czy to tej papierowej czy zaakceptowanej na tablecie i potem na adres e-mail wysłanej.

 

Jak już kiedyś wspomniałam warto uważnie czytać co podpisujemy. Szczególnie w salonie gdzie nie ma prawa do odstąpienia. Teraz pozostaje Tobie reklamować sprawę. I czekać na odpowiedź UOKiK.

 

Dodam, że tu akurat taka sytuacja spotkała Ciebie przy kontakcie z tym konkretnym pracownikiem salonu Orange.

 

Rozumiem zdenerwowanie ale nie ma co z góry skreślać operatora bo analogiczna sytuacja w każdej sieci może mieć miejsca. 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2400
  • 9948
  • 85

Oszustwo

Hej @Pijoter zgłoś sprawę do UOKIK-u https://uokik.gov.pl/ a także napisz pismo do Orange do  Pani Prezes ds kontaktu z klientami i opisz całą sytuację. Była taka sprawa w 2017 roku i to pomogło podeśle link: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/metody-naci%C4%85gania-i-oszukiwania-klient%C3%B3w-orange/td-p/4...

Pozdrawiam 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Oszustwo

Witaj Pablo. Nie mogę nigdzie znaleźć ścieżki kontaktu do Pani Prezes i czy wysłać opis sytuacji w formie papierowej czy elektronicznej. 

Dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1457
  • 6308
  • 43

Oszustwo


@Pijoternapisał(-a)

Moje zaufanie po latach współpracy z Orange zostało silnie zachwiane. 


Musisz wziąć pod uwagę że sklepy Orange często na zasadzie franszyzy. Mogło się tak zdarzyć u każdego operatora gdyby ten pan pracował dla innej sieci.