Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Oszustwo


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Oszustwo

Witam. 13.02.23 powiedziałem Panu w salonie Orange, że potrzebuję drugiego telefonu do mojego abonamentu bez urzadzenia. Ma to być telefon zapasowy, jestem kierowcą w ruchu międzynarodowym. Pan powiedział mi że to mi się nie opłaca bo byłoby to około 220zl/msc, ale ma świetną ofertę dla mnie, jeszcze świąteczną. Dwa telefony, drugi za złotówkę i reset mojej umowy, którą przedłużyłem około pół roku temu. Pomyślałem czemu nie. Abonament do tej pory wynosił 83zł w tym subskrypcja YT premium, teraz ma być 137 zł. Myśląc ok nie wiele drożej przystałem na proponowane warunki. Do telefonu potrzebowałem kartę z numerem na doładowanie ( telefon zapasowy). Pan dał mi taką kartę, zarejestrował i nie pobrał opłaty w wysokości 5zl i żadnej innej (To tak można?).Do ludzi pracujących w tym salonie miałem zaufanie gdyż nigdy nic przykrego mi się nie przytrafiło. W domu przejrzałem umowę i przykrość wielką. Za oba telefony muszę płacić. Xiaomi 10, 1100zl i 9A 530zl. A potrzebny był mi tylko jeden, na zapas. Pan się wyparł wszystkiego, powiedział że dokładnie wyliczył mi ratę 47zl, i w żaden sposób nie przyznał że mówił o drugim za złotówkę. Sprawę skieruję do UOKiK chyba że macie Państwo jakiś inny pomysł rozwiązania. Dla mnie Pan z salonu Orange w Przasnyszu to oszust i naciągacz. A wystarczyło w aplikacji Orange wziąć telefon i nic by się nie zmieniło. Moje zaufanie po latach współpracy z Orange zostało silnie zachwiane. Rozważam odejście od operatora. Proszę o pomysły na rozwiązanie problemu. Pozdrawiam wszystkich

 

________________
* Wpis poddany edycji – moderator Michał

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 22191
  • 182

Oszustwo


@Pijoternapisał(-a)

....

Sprawę skieruję do UOKiK

...


Tak zrób.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 3802
  • 19

Oszustwo