Oszustwo


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Oszustwo

Witam. 13.02.23 powiedziałem Panu w salonie Orange, że potrzebuję drugiego telefonu do mojego abonamentu bez urzadzenia. Ma to być telefon zapasowy, jestem kierowcą w ruchu międzynarodowym. Pan powiedział mi że to mi się nie opłaca bo byłoby to około 220zl/msc, ale ma świetną ofertę dla mnie, jeszcze świąteczną. Dwa telefony, drugi za złotówkę i reset mojej umowy, którą przedłużyłem około pół roku temu. Pomyślałem czemu nie. Abonament do tej pory wynosił 83zł w tym subskrypcja YT premium, teraz ma być 137 zł. Myśląc ok nie wiele drożej przystałem na proponowane warunki. Do telefonu potrzebowałem kartę z numerem na doładowanie ( telefon zapasowy). Pan dał mi taką kartę, zarejestrował i nie pobrał opłaty w wysokości 5zl i żadnej innej (To tak można?).Do ludzi pracujących w tym salonie miałem zaufanie gdyż nigdy nic przykrego mi się nie przytrafiło. W domu przejrzałem umowę i przykrość wielką. Za oba telefony muszę płacić. Xiaomi 10, 1100zl i 9A 530zl. A potrzebny był mi tylko jeden, na zapas. Pan się wyparł wszystkiego, powiedział że dokładnie wyliczył mi ratę 47zl, i w żaden sposób nie przyznał że mówił o drugim za złotówkę. Sprawę skieruję do UOKiK chyba że macie Państwo jakiś inny pomysł rozwiązania. Dla mnie Pan z salonu Orange w Przasnyszu to oszust i naciągacz. A wystarczyło w aplikacji Orange wziąć telefon i nic by się nie zmieniło. Moje zaufanie po latach współpracy z Orange zostało silnie zachwiane. Rozważam odejście od operatora. Proszę o pomysły na rozwiązanie problemu. Pozdrawiam wszystkich

 

________________
* Wpis poddany edycji – moderator Michał

10 ODPOW. 10

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35100
  • 293

Oszustwo


@Pijoternapisał(-a)

....

Sprawę skieruję do UOKiK

...


Tak zrób.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Oszustwo

@Pijoter prawda jest taka, że zawierając umowę w salonie nawet rozmowy nie są nagrywane. Prawda jest taka, że sprzedawca może powiedzieć wszystko. Więc jest słowo przeciw temu co podpisałeś na umowie. Gdzie potwierdzasz, że zapoznałeś się z jej warunkami. Czy to tej papierowej czy zaakceptowanej na tablecie i potem na adres e-mail wysłanej.

 

Jak już kiedyś wspomniałam warto uważnie czytać co podpisujemy. Szczególnie w salonie gdzie nie ma prawa do odstąpienia. Teraz pozostaje Tobie reklamować sprawę. I czekać na odpowiedź UOKiK.

 

Dodam, że tu akurat taka sytuacja spotkała Ciebie przy kontakcie z tym konkretnym pracownikiem salonu Orange.

 

Rozumiem zdenerwowanie ale nie ma co z góry skreślać operatora bo analogiczna sytuacja w każdej sieci może mieć miejsca. 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2928
  • 12096
  • 123

Oszustwo

Hej @Pijoter zgłoś sprawę do UOKIK-u https://uokik.gov.pl/ a także napisz pismo do Orange do  Pani Prezes ds kontaktu z klientami i opisz całą sytuację. Była taka sprawa w 2017 roku i to pomogło podeśle link: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/metody-naci%C4%85gania-i-oszukiwania-klient%C3%B3w-orange/td-p/4...

Pozdrawiam 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Oszustwo

Witaj Pablo. Nie mogę nigdzie znaleźć ścieżki kontaktu do Pani Prezes i czy wysłać opis sytuacji w formie papierowej czy elektronicznej. 

Dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam.


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2398
  • 10489
  • 94

Oszustwo


@Pijoternapisał(-a)

Moje zaufanie po latach współpracy z Orange zostało silnie zachwiane. 


Musisz wziąć pod uwagę że sklepy Orange często na zasadzie franszyzy. Mogło się tak zdarzyć u każdego operatora gdyby ten pan pracował dla innej sieci. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Oszustwo

Pablo5 jaki to adres mailowy do o  Pani Prezes ds kontaktu z klientami? Gdzie go można znaleźć? Kto pełni tę funkcję i jak wysłać takiego maila? 

 

Pozdrawiam

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33092
  • 40644
  • 1403

Oszustwo

Jeśli pracownik salonu się nie przyznaje - to mamy sytuację słowo kontra słowo. Ciężko coś udowodnić.

A w salonie byłeś sam - nie było innego sprzedawcy - innych świadków?

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2320
  • 6943
  • 225

Oszustwo


@tomasz85napisał(-a)

Pablo5 jaki to adres mailowy do o  Pani Prezes ds kontaktu z klientami? Gdzie go można znaleźć? Kto pełni tę funkcję i jak wysłać takiego maila? 

 

Pozdrawiam

 


Nie ma czegoś, jak Pani Prezes ds kontaktu z klientami, nie ma takiego stanowiska.

A adres mailowy do Orange to kontakt@orange,com i zapomnij o kontakcie z kimś z szefostwa.

 

@Piotrekk85 

To temat odkopany z 2023 r,


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Oszustwo

Tak, to widziałem, że to z 2023 roku, ale wtedy tak inne osoby na forum radziły, aby pisać dodatkowo do Pani Prezes. To już zlikwidowali to stanowisko teraz?