- « Poprzedni
- Następny »
26-09-2017
18:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
18:37
Orange wprowadza ludzi w bład
A podałeś maila przy reklamacji? Jeśli tak, to w ciągu 24h powinieneś dostać maila.
A jeśli nie masz maila podanego, to na papier poczekasz kilka dni.
A jak jesteś cierpliwy, zapytaj na czacie http://orange.pl/kontakt
A jeśli nie masz maila podanego, to na papier poczekasz kilka dni.
A jak jesteś cierpliwy, zapytaj na czacie http://orange.pl/kontakt
26-09-2017
18:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-09-2017
18:46
Orange wprowadza ludzi w bład
"Dzień dobry,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenia w sprawie aktywacji warunków przedłużenia umowy dla numeru 517*** informujemy, że usługi zostały aktywowany zgodnie ze złożonym przez Pana zamówieniem na stronie internetowej.
Miło nam przekazać, że kwestię aktywowania dodatkowego pakietu 5 GB rozpatrzyliśmy pozytywnie.
W dniu 26.09.2017 doładowaliśmy Pana konto. Pakiet będzie aktywował się, co miesiąc przez okres obowiązywania promocji.
Podsumowując, co miesiąc do dyspozycji będzie miał Pan 10 GB na bezpłatną transmisje danych.
Jeśli chodzi o usługę Spotify to również rozpatrzyliśmy pozytywnie i w dniu dzisiejszym aktywowaliśmy na Pana koncie możliwość skorzystania z usługi przez okres 6 miesięcy bezpłatnie. (...)"
w odpowiedzi na Pana zgłoszenia w sprawie aktywacji warunków przedłużenia umowy dla numeru 517*** informujemy, że usługi zostały aktywowany zgodnie ze złożonym przez Pana zamówieniem na stronie internetowej.
Miło nam przekazać, że kwestię aktywowania dodatkowego pakietu 5 GB rozpatrzyliśmy pozytywnie.
W dniu 26.09.2017 doładowaliśmy Pana konto. Pakiet będzie aktywował się, co miesiąc przez okres obowiązywania promocji.
Podsumowując, co miesiąc do dyspozycji będzie miał Pan 10 GB na bezpłatną transmisje danych.
Jeśli chodzi o usługę Spotify to również rozpatrzyliśmy pozytywnie i w dniu dzisiejszym aktywowaliśmy na Pana koncie możliwość skorzystania z usługi przez okres 6 miesięcy bezpłatnie. (...)"
12-10-2017
11:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
12-10-2017
11:48
Orange wprowadza ludzi w bład
@RomanBuk Świetnie, że sprawa wyjaśniona, ma jeszcze prośbę oznacz odpowiedz, która była najbardziej pomocna, to będzie użyteczne dla innych użytkowników.
- « Poprzedni
- Następny »