Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange wprowadza ludzi w bład

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32582
  • 37670
  • 1375

Orange wprowadza ludzi w bład

A podałeś maila przy reklamacji? Jeśli tak, to w ciągu 24h powinieneś dostać maila.
A jeśli nie masz maila podanego, to na papier poczekasz kilka dni.


A jak jesteś cierpliwy, zapytaj na czacie http://orange.pl/kontakt

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 6
  • 0

Orange wprowadza ludzi w bład

"Dzień dobry,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenia w sprawie aktywacji warunków przedłużenia umowy dla numeru 517*** informujemy, że usługi zostały aktywowany zgodnie ze złożonym przez Pana zamówieniem na stronie internetowej.

Miło nam przekazać, że kwestię aktywowania dodatkowego pakietu 5 GB rozpatrzyliśmy pozytywnie.
W dniu 26.09.2017 doładowaliśmy Pana konto. Pakiet będzie aktywował się, co miesiąc przez okres obowiązywania promocji.
Podsumowując, co miesiąc do dyspozycji będzie miał Pan 10 GB na bezpłatną transmisje danych.

Jeśli chodzi o usługę Spotify to również rozpatrzyliśmy pozytywnie i w dniu dzisiejszym aktywowaliśmy na Pana koncie możliwość skorzystania z usługi przez okres 6 miesięcy bezpłatnie. (...)"

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1691
  • 34

Orange wprowadza ludzi w bład

@RomanBuk Świetnie, że sprawa wyjaśniona, ma jeszcze prośbę oznacz odpowiedz, która była najbardziej pomocna, to będzie użyteczne dla innych użytkowników. Mrugający mężczyzna