- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.
@ketrasaArtur średni czas dostawy kurierskiej to od 2 do 5 dni roboczych. W wielu przypadkach to faktycznie tego 3 dnia. Można znaleźć i poczytać sobie na stronie orange odnośnie ogólnych warunków zakupu. Ponadto jest tez info jak to wygląda przy odbiorze w salonie. Wystarczy chwilę poświęcić i się z tym zapoznać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.
Dzięki @sebaswiderski za sugestię. Poszukałem na orange.pl i znalazłem informacje o ogólnych warunkach zakupów:
https://www.orange.pl/view/ogolne-warunki-zakupow
W tym miesiącu sprawdziłem następujące sposoby otrzymania urządzeń zamawianych w sklepie internetowym Orange:
- zamówienie przez stronę internetową sprzęt ze outlet-u z podpisaniem e-umowy: przesyłka otrzymana na drugi dzień od złożenia zamówienia.
- zamówienie przez stronę internetowa z podpisaniem e-umowy, odbiór w salonie. Zamówienie złożone około godziny 9-tej w dzień roboczy, informacja o odbiorze w wybranym salonie przyszła SMS-em kilka sekund po akceptacji zamówienia. Odebranie zamówionego sprzętu w salonie już było bardziej kłopotliwe. Coś się konsultantka zaplątał i wydanie sprzętu od momentu zgłoszenia się po odbiór zajęło prawie 45 minut
Salon partnerski i o dziwo trafiłem jak salon był pusty, co się mało kiedy zdarza
Osobiście polecam składanie zamówienia z dostarczeniem przez kuriera, chyba że komuś zależy na czasie, a sprzęt jest dostępny w wybranym salonie i ma około godziny na przebrnięcie przez biurokrację w salonie
W przypadku zamówień z dostarczeniem sprzętu przez kuriera, myślę, że prędzej dogadam się z DPD, niż z Orange. Nawet jak podaję adres odbioru domowy, to nigdy kurier na ten adres nie dostarcza. Kurierzy są na tyle uprzejmi, że na podany numer telefonu kuriera oddzwaniam i umawiam się z odbiorem na konkretną godzinę i miejsce po jego tracie doręczeń . Myślę, że również łatwiej jest ustalić zmianę daty doręczenia już u kuriera, niż podawanie tych informacji w BOK.
W Twoim przypadku @WitekZ dostarczenie przez Kuriera ze zmianą daty doręczenia było by lepszym rozwiązaniem niż odbiór w salonie. Niestety przed anulowaniem obecnego zamówienia nie da się otworzyć nowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.
Konsultant na czacie powiedział że przy zamawianiu przez kuriera nie ma opcji wybrania daty dostawy... Dobrze się zastanawiałem przy wyborze dostawy bo kiedyś Orange z dpd już mnie wyrolowało...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.
@WitekZ jak kurier ma już przesypkę do doręczenia, to u samego kuriera można zgłosić zmianę daty doręczenia, nie przy zamówieniu. Jeżeli o mnie chodzi, to z kurierami DPD bardzo łatwo da się dogadać. Chyba, że to tylko w mojej okolicy pracują tak wyrozumiali ludzie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.
To opiszę Tobie mój przypadek z dpd i orange sprzed kilku lat. U mnie dpd raczej nie jest wyluzowane. Przedłużyłem umowę wszystko OK. Paczka przyszła o dzień wcześniej. Poprosiłem o dostawę w dniu następnym albo dostawę do mojego miejsca zatrudnienia. Przyjechał do mojej pracy. Przy odbiorze miałem pokazać ostatnią fakturę i dowód. Kurier uparł się na ksero dowodu...Grzecznie pokazywałem że w umowie widnieją faktura i okazanie dowodu. On zaczyna się wściekać. Rzuca wielokrotnie paczką o ścianę na tyle mocno że paczka zaczyna grzechotać i rozrywa się. Potok bluzgów ubliżania i gróźb.... z jego strony. Próby dogadania się kończą tekstem dawaj ksero dowodu. W końcu zabiera tą paczkę i wybiega. Dzwonię do orange opisuje sytuacje. Oni mówią że mają status że odmówiłem odbioru umowy co było kłamstwem. I paczka musi wrócić do nich i będę mógł zamówić ponownie... ale oczywiście już bez dobrej promocji. Zadzwoniłem do nich sekundę po wyjściu kuriera..Wydarzenia jak w kryminale hinduskim ale u mnie w pracy jest monitoring. Z dźwiękiem...Mam wyrażenie nagrane z 3 kamer i dwóch świadków. Co mogłem zrobić? Reklamacja w dpd skończyła się miłym olaniem i udokumentowanymi pogróżkami. Pan nadal wozi w dpd. Standardy orange 😣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.
@WitekZ jak trzeba było ksero dowodu i/lub faktury, to kurier zrobił fotkę smartfonem i po kłopocie. Chyba na wschodzie są kurierzy jacyś bardziej wyrozumiali . Nie rozumiem, jak można aż tak uprzykrzać realizację zamówienia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »