Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@ketrasaArtur średni czas dostawy kurierskiej to od 2 do 5 dni roboczych. W wielu przypadkach to faktycznie tego 3 dnia. Można znaleźć i poczytać sobie na stronie orange odnośnie ogólnych warunków zakupu. Ponadto jest tez info jak to wygląda przy odbiorze w salonie. Wystarczy chwilę poświęcić i się z tym zapoznać.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Dzięki @sebaswiderski za sugestię. Poszukałem na orange.pl i znalazłem informacje o ogólnych warunkach zakupów:

https://www.orange.pl/view/ogolne-warunki-zakupow

W tym miesiącu sprawdziłem następujące sposoby otrzymania urządzeń zamawianych w sklepie internetowym Orange:

  • zamówienie przez stronę internetową sprzęt ze outlet-u z podpisaniem e-umowy: przesyłka otrzymana na drugi dzień od złożenia zamówienia.
  • zamówienie przez stronę internetowa z podpisaniem e-umowy, odbiór w salonie. Zamówienie złożone około godziny 9-tej w dzień roboczy, informacja o odbiorze w wybranym salonie przyszła SMS-em kilka sekund po akceptacji zamówienia. Odebranie zamówionego sprzętu w salonie już było bardziej kłopotliwe. Coś się konsultantka zaplątał i wydanie sprzętu od momentu zgłoszenia się po odbiór zajęło prawie 45 minut Emotikon: Bardzo szczęśliwy Salon partnerski i o dziwo trafiłem jak salon był pusty, co się mało kiedy zdarza Emotikon: Mrugający

Osobiście polecam składanie zamówienia z dostarczeniem przez kuriera, chyba że komuś zależy na czasie, a sprzęt jest dostępny w wybranym salonie i ma około godziny na przebrnięcie przez biurokrację w salonie Emotikon: sfrustrowany

 

W przypadku zamówień z dostarczeniem sprzętu przez kuriera, myślę, że prędzej dogadam się z DPD, niż z Orange. Nawet jak podaję adres odbioru domowy, to nigdy kurier na ten adres nie dostarcza. Kurierzy są na tyle uprzejmi, że na podany numer telefonu kuriera oddzwaniam i umawiam się z odbiorem na konkretną godzinę i miejsce po jego tracie doręczeń Emotikon: Mrugający. Myślę, że również łatwiej jest ustalić zmianę daty doręczenia już u kuriera, niż podawanie tych informacji w BOK.

W Twoim przypadku @WitekZ dostarczenie przez Kuriera ze zmianą daty doręczenia było by lepszym rozwiązaniem niż odbiór w salonie. Niestety przed anulowaniem obecnego zamówienia nie da się otworzyć nowego. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 9
  • 0

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Konsultant na czacie powiedział że przy zamawianiu przez kuriera nie ma opcji wybrania daty dostawy... Dobrze się zastanawiałem przy wyborze dostawy bo kiedyś Orange z dpd już mnie wyrolowało...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@WitekZ jak kurier ma już przesypkę do doręczenia, to u samego kuriera można zgłosić zmianę daty doręczenia, nie przy zamówieniu. Jeżeli o mnie chodzi, to z kurierami DPD bardzo łatwo da się dogadać. Chyba, że to tylko w mojej okolicy pracują tak wyrozumiali ludzie Emotikon: Mrugający


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 9
  • 0

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

To opiszę Tobie mój przypadek z dpd i orange sprzed kilku lat. U mnie dpd raczej nie jest wyluzowane. Przedłużyłem umowę wszystko OK. Paczka przyszła o dzień wcześniej. Poprosiłem o dostawę w dniu następnym albo dostawę do mojego miejsca zatrudnienia. Przyjechał do mojej pracy. Przy odbiorze miałem pokazać ostatnią fakturę i dowód. Kurier uparł się na ksero dowodu...Grzecznie pokazywałem że w umowie widnieją faktura i okazanie dowodu. On zaczyna się wściekać. Rzuca wielokrotnie paczką o ścianę na tyle mocno że paczka zaczyna grzechotać i rozrywa się. Potok bluzgów ubliżania i gróźb.... z jego strony. Próby dogadania się kończą tekstem dawaj ksero dowodu. W końcu zabiera tą paczkę i wybiega. Dzwonię do orange opisuje sytuacje. Oni mówią że mają status że odmówiłem odbioru umowy co było kłamstwem. I paczka musi wrócić do nich i będę mógł zamówić ponownie... ale oczywiście już bez dobrej promocji. Zadzwoniłem do nich sekundę po wyjściu kuriera..Wydarzenia jak w kryminale hinduskim ale u mnie w pracy jest monitoring. Z dźwiękiem...Mam wyrażenie nagrane z 3 kamer i dwóch świadków. Co mogłem zrobić? Reklamacja w dpd skończyła się miłym olaniem i udokumentowanymi pogróżkami. Pan nadal wozi w dpd. Standardy orange 😣


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@WitekZ jak trzeba było ksero dowodu i/lub faktury, to kurier zrobił fotkę smartfonem i po kłopocie. Chyba na wschodzie są kurierzy jacyś bardziej wyrozumiali Emotikon: Mrugający. Nie rozumiem, jak można aż tak uprzykrzać realizację zamówienia.