Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wprowadzenie w błąd przy przedłużaniu umowy

Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Wprowadzenie w błąd przy przedłużaniu umowy

Witam, czy ktoś z was miał sytuację, że konsultant Orange wprowadził kogoś w błąd i mimo wielokrotnego odwoływania się, wasza prośbą/ustalenia była/y bagatelizowana/e wielokrotnie? 

2 ODPOW. 2
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 834
  • 2355
  • 34

Wprowadzenie w błąd przy przedłużaniu umow

@TPrzyjal Witaj. Chodzi o telefoniczne przeluzenie umowy? 

Tutaj masz fajny artykul na ten temat https://strefabiznesu.pl/umowa-przez-telefon-nawet-przedluzajac-przez-telefon-umowe-wczesniej-zawart...

 

Najważniejsze z powyzszego artykulu:

Gdy sprzedawca zaprezentuje nam ofertę, a my ją przyjmiemy, to nasze ustalenia muszą być potwierdzone pisemnie lub na innym nośniku trwałym. W praktyce oznacza to przesłanie umowy kurierem lub e-mailem. Jeżeli jej nie podpiszemy (lub nie wyślemy potwierdzającej wiadomości), umowa jest nieważna. Niektóre nierzetelne firmy pomijają jednak ten obowiązek, zakładając, że klient nie ma odpowiedniej wiedzy o swoich prawach i uznaje, że zawarł wiążącą umowę przez telefon. Co ważne, nawet gdy podpisaliśmy przesłane dokumenty, mamy prawo do odstąpienia od zawartej transakcji. Możemy zerwać umowę w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia i to bez podawania przyczyny naszej decyzji.
W przypadku zamówienia produktów, czas ten liczy się od dnia otrzymania przesyłki z towarem.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5410
  • 9772
  • 143

Wprowadzenie w błąd przy przedłużaniu umow

@TPrzyjal zdarzają się sytuacje, że ktoś może popełnić błąd, np. konsultant. Zakładam, że było Twoje odwoływanie zgłaszane w formie reklamacji. 

Dobrze, jak podczas składania reklamacji dokładnie określisz, czego dotyczyła podpisana umowa, datę i jeśli to możliwe dane konsultanta z którym byłą prowadzona rozmowa. Orange nagrywa rozmowy, wiec odsłuchanie nie powinno być problemem.

Podejrzewam, że umowa jest już zawarta i jest przekroczy termin 14 dni na odstąpienie od umowy, jak proponował @byczyn_86 (wnioskuje wielokrotnego odwoływania).

Proponuję następujące sposoby zgłoszenia reklamacji najlepiej z dokładnym wyjaśnieniem całej sytuacji: zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie, przygotowując sobie opis w edytorze tekstowym, aby podczas rozmowy na czacie dodać jako załącznik, udać się do salonu w najbliższej okolicy lub napisać tradycyjny list na adres: Orange Polska S. A. ul. Jagiellońska 3496-100 Skierniewice