Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 9
  • 0

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Orange nie chce mi pomóc. Przedłużyłem umowę. Zasugerowano że bez problemu odbiorę do 6 stycznia w salonie. Po złożeniu zamówienia okazało się że 31.12 zamówienie zostanie anulowane. Ja wracam ze świąt 2 stycznia i będę mógł odebrać dopiero 3.01. I tu się zaczynają w jaja w wykonaniu Orange. Zadzwoniłem wszędzie w orange żeby przedłużyć termin odbioru o 3 dni. Wszędzie ordynarnie mnie olewając i kombinując. Tłumacząc że nie mają nawet wglądu w moją umowe. W dalszej rozmowie okazywało się jednak że mają moją umowę przed nosem. Cały czas różne kłamstwa i że nie mogą nic zrobić.Dzwoniłem wszędzie do biura sprzedaży,,bok,nawet cudem dodzwoniłem do salonu z moim zamówieniem, czaty z mojego konta itp. I nic. Każdy nawijał że nie ma połączenia z innym działem. Na zamówieniu mi zależało bo będę korzystał z oprogramowania na mojej uczelni kompatybilne tylko z serią X srajfonów.. Na 11 nie pójdzie na 8 za mały ekran itd.. Podobne oprogramowanie na androida to 1500 zł rocznie...Na srajfona jest za darmo. To znaczy uczelnia płaci. Tego starszego modelu nie ma już w ofercie. Załapałem się na ostatni... No i promocja przepadnie. Piszę to żdby pokazać jak orange traktuje klientów. Rozmawiałem z ośmioma osobami w firmie i wszyscy ... pocałuj mnie w ... Widzę że w Orange nadal tak samo. Kilka lat temu wycieli mi jeszcze gorszy numer. Tym razem żegnam na zawsze....

15 ODPOW. 15
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@WitekZ  witam i przykro nam tu jest że tak potraktowali z moje strony mogę poradzić tylko by złożyć  reklamacje  z opisaną dokładnie sytuacją i w reklamacji ująć skargę na infolinię skargę można złożyć na czacie w dni robocze na infolinij 510100100 w najbliższym salonie Orange  pamiętaj by żądać nr reklamacji reklamacja trwa do 30 dni możesz ją też wysłać na:

Adres do korespondencji

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5656
  • 10021
  • 153

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@WitekZ Też zauważyłem, że w Orange nie da się złożyć zamówienia z konkretną datą. Niby konsultant przyjmuje zamówienie i usilnie potwierdza, że realizacja nastąpi dopiero za trzy dni, a tu następnego dnia roboczego zjawia się kurier z przesyłką. Pod tym kontem Orange ma niedograną sprawę i trudno w tym temacie cokolwiek zadziałać. Dla mnie tu działa Chwila. Składasz zamówienie teraz i za chwilę odbierasz inaczej przepada.

Możesz co najwyżej po powrocie znowu spróbować złożyć jeszcze raz i uda się trafić to czego potrzebujesz. Również można poszukać w outlet: https://www.orange.pl/sklep

 

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@ketrasaale jedna umowa wisi na nim nie zrealizowana puki wisi nie wprowadzą drugiej bo blokuje

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5656
  • 10021
  • 153

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

@Citi2017 zgadza się, jeżeli zamówienie wisi i nie jest zamknięte, to nie można kolejnego złożyć Emotikon: Mrugający. Dlatego napisałem, że jak @WitekZ wróci, to może spróbować złożyć ponownie. Może uda się trafić na sprzęt, którego potrzebuje Emotikon: Mrugający.

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1062
  • 983
  • 86

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Niestety zamówienie z odbiorem w salonie trzymane jest maksymalnie 5 dni od dnia dostarczenie telefonu do salonu. Jeżeli telefon jest w salonie to automat rezerwuje go dla Ciebie na 5 dni, później automat zwalnia telefon i anuluje zamówienie, nie mają na to wpływu żadni konsultanci, czy obsługa BOK. Po prostu tak zaprogramowane jest w systemie. Jedyne rozwiązanie to porozmawiać z kierownikiem salonu aby zablokował telefon do Twojego przyjazdu i na miejscu nowy aneks. Niestety w cenach i promocjach obowiązujących w dniu jego podpisania.
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 9
  • 0

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Automatyzm całej procedury to jedno. Ja się w końcu dodzwoniłem do salonu a tam powiedzieli "żebym spadał". Nie było żadnej możliwości zarezerwowania telefonu. Jak napisałem wszędzie gdzie zadzwoniłem udawali że mi nie mogą pomóc. Dzwoniłem wszędzie tam gdzie pisaliście. Przeraża obojętność i bezczelność firmy. Wręcz kłamią i kręcą. W bok i w biurze sprzedaży i na czacie raz udawali że nie mają wglądu w umowy po czym okazywało się że czytają fragmenty  z umowy...

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1062
  • 983
  • 86

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Dlatego że jest ten automatyzm nikt nie może go zmienić, a co za tym idzie przedłużyć czas odbioru telefonu. Salon w którym jest telefon może go odłożyć na bok i nie sprzedawać, ale to już zależy tylko od dobrej woli ludzi tam pracujących. Oficjalnie telefon po anulowanie zamówienia trafia do normalnej sprzedaży.
Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 9
  • 0

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

Brak dobrej woli w Orange jak widać jest wszędzie...

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 9
  • 0

Orange nie chce pomóc. Tylko odsyła.

I kłamstwo konsultanta że do 6 poleży...