- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie,
pytanie, czy kwestia jest następująca...
Miałem dotychczas świetną opiekunkę konta (mam kilka numerów w abo dla firm). Niestety, jakiś miesiąc temu Orange "odebrało" mi ją. Z ostatniego maila przesłanego przez dotychczasową opiekunkę wynika, że kolejna pani miała się zajmować moim kontem. Tymczasem w Mój Orange jest wpisany zupełnie inny konultant. Co ciekawe, i to pewnie jakiś bug www, po odświeżeniu strony dane opiekuna... znikają. W ich miejsce pojawia się panel z przyciskiem doładowania konta:
Nie w tym jednak rzecz.
Zmiana opiekuna odbyła się wbrew moim oczekiwaniom. Nowy konsultant, czy konsultantka, nie skontaktowali się nawet ze mną, choćby żeby się przedstawić. Za chwilę kończą mi się umowy na dwóch numerach i przyzwyczajony byłem, że konsultantka "pilnowała" terminów. A tu zero kontaktu, nic...
Jeśli coś działa, to po co zmieniać?
Z dotychczasową opiekunką współpracowało mi się rewelacyjnie i chciałbym, aby Orange ją "przywróciło" do obsługi mojego konta. Czy można jakoś spowodować, żeby tak się stało? Gdzie napisać, zadzwonić? Na czacie, ten cały Max, to jakby z koniem się kopał. Nie można połączyć się zkonsultantem...
Wdzięczny będę za podpowiedzi. A może jest na Forum jakiś "władny", który mógłby pomoc bezpośrednio...?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mrosi73 jedno wiem, że jak obiecała w razie czego wspierać, to trzeba z tego korzystać. Zapewne jest współpraca pomiędzy stara, a nową osoba, która Cię obsługuje. To chyba normalne..
Jedynym pytaniem jest to czy Ona przeszła do obsługi innego typu klientów, czy Ciebie podnieśli w klasyfikacji oczko wyżej? To dwie różne rzeczy..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
Cześć @mrosi73
pozostaje Ci zadzwonić na infolinie Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego *600 lub 510600600 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie) pracuje przez całą dobę i poprosić o przywrócenie opiekuna.
- kod Klienta Orange
- kod abonencki
- PIN
- NIP
- numer telefonu
- ID internetu stacjonarnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
Wiesz, zawsze jest taka możliwość, że zmiana opiekuna wynika z faktu, że pani, która dotąd pełniła tę funkcję, np. odeszła z pracy…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
@mrosi73 niewiele zrobisz. Spotkałem się z taką sytuacją. Moja znajoma firma złożyła reklamację na odebranie dotychczasowego opiekuna i zamianę na innego. To wynikało że zmian organizacyjnych w Orange. Wyjaśnienia były proste. Wewnętrzne zmiany w zaszeregowaniu grup klienckich biznesowych. Chodzi o to, że jesteś pomiędzy taką najniższą, w taką średnią grupą firm. Utworzono więc specjalną rangę obslugową dla takich "średniaków". I to wszystko. Otrzymali pismo informujące o tym i skontaktował się z nimi nowy opiekun o szerszych kompetencjach obsługowych. I już. Cała tajemnica roszad opiekunami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
Nic z tym nie zrobisz. Twoja dotychczasowy opiekun mogła zmienić stanowisko w strukturach firmy, przejść na macierzyński czy zrezygnować z pracy..
Przejście Maxa to nie jest taki trudny temat. Wtedy jak połączysz się z BOK będą w stanie udzielić Tobie informacji kiedy ta osoba jest w pracy i umówić na kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
@mrosi73napisał(-a)Z dotychczasową opiekunką współpracowało mi się rewelacyjnie
prymusi awansują
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
Ta odpowiedź również do @Kimiriko i @Janhalb
Rzecz w tym, że nie odeszła. Z tego co pisała, została przesunięta do innych klientów. Jeszcze na "odejście" ogarnęła mi kilka tematów. Wprawdzie pisała, że zawsze mogę do niej napisac i mi pomoże, ale z drugiej strony nie chcę być namolny i narzucać się swoimi sprawami, skoro obsługuje kogoś innego...
Nie wiem, czy Orange robi takie... roszady żeby ludzie się nie przyzwyczaili do dobrego...? Powtarzam zawsze i każdemu. Lepsze jest wrogiem dobrego. A skoro jest dobrze, to po co psuć...?
Dziwna ta polityka Orange...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mrosi73 jedno wiem, że jak obiecała w razie czego wspierać, to trzeba z tego korzystać. Zapewne jest współpraca pomiędzy stara, a nową osoba, która Cię obsługuje. To chyba normalne..
Jedynym pytaniem jest to czy Ona przeszła do obsługi innego typu klientów, czy Ciebie podnieśli w klasyfikacji oczko wyżej? To dwie różne rzeczy..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
"czy Ona przeszła do obsługi innego typu klientów, czy Ciebie podnieśli w klasyfikacji oczko wyżej"
No tego chyba się nie dowiem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opiekun konta "odebrany" przez Orange
No i się wydało / okazało się... 😉
Awansowałem. Nie wiem z czego na co, ale awansowałem i dlatego zmieniono mi opiekuna.
Temat ogarnięty. Dzięki za pomoc - wiadomo komu. 😉