Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 119
  • 423
  • 0

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

Witajcie,

pytanie, czy kwestia jest następująca...

Miałem dotychczas świetną opiekunkę konta (mam kilka numerów w abo dla firm). Niestety, jakiś miesiąc temu Orange "odebrało" mi ją. Z ostatniego maila przesłanego przez dotychczasową opiekunkę wynika, że kolejna pani miała się zajmować moim kontem. Tymczasem w Mój Orange jest wpisany zupełnie inny konultant. Co ciekawe, i to pewnie jakiś bug www, po odświeżeniu strony dane opiekuna... znikają. W ich miejsce pojawia się panel z przyciskiem doładowania konta:

 

1a4f5fc8-0b9e-45e3-b89f-346c5700ca6f.png

 

Nie w tym jednak rzecz.

 

Zmiana opiekuna odbyła się wbrew moim oczekiwaniom. Nowy konsultant, czy konsultantka, nie skontaktowali się nawet ze mną, choćby żeby się przedstawić. Za chwilę kończą mi się umowy na dwóch numerach i przyzwyczajony byłem, że konsultantka "pilnowała" terminów. A tu zero kontaktu, nic...

Jeśli coś działa, to po co zmieniać?

Z dotychczasową opiekunką współpracowało mi się rewelacyjnie i chciałbym, aby Orange ją "przywróciło" do obsługi mojego konta. Czy można jakoś spowodować, żeby tak się stało? Gdzie napisać, zadzwonić? Na czacie, ten cały Max, to jakby z koniem się kopał. Nie można połączyć się zkonsultantem...

Wdzięczny będę za podpowiedzi. A może jest na Forum jakiś "władny", który mógłby pomoc bezpośrednio...?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53106
  • 617

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

@mrosi73  jedno wiem, że jak obiecała w razie czego wspierać, to trzeba z tego korzystać. Zapewne jest współpraca pomiędzy stara, a nową osoba, która Cię obsługuje. To chyba normalne..

Jedynym pytaniem jest to czy Ona przeszła do obsługi innego typu klientów, czy Ciebie podnieśli w klasyfikacji oczko wyżej? To dwie różne rzeczy.. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2372
  • 9833
  • 84

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

Cześć @mrosi73 

pozostaje Ci zadzwonić na infolinie Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego *600 lub 510600600 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie) pracuje przez całą dobę i poprosić o przywrócenie opiekuna.

Zweryfikujemy Cię głosem, jeśli mamy na to Twoją zgodę - więcej na www.orange.pl/mojglos Jeżeli nie mamy zgody poprosimy Cię o:
  • kod Klienta Orange
  • kod abonencki
  • PIN
  • NIP
Przed rozmową przygotuj:
  • numer telefonu
  • ID internetu stacjonarnego
Automatyczna infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Nasi doradcy są dostępni pon. – pt. 6:00 – 23:00
Pozdrawiam 🙂

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

Wiesz, zawsze jest taka możliwość, że zmiana opiekuna wynika z faktu, że pani, która dotąd pełniła tę funkcję, np. odeszła z pracy…


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53106
  • 617

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

@mrosi73  niewiele zrobisz. Spotkałem się z taką sytuacją. Moja znajoma firma złożyła reklamację na odebranie dotychczasowego opiekuna i  zamianę na innego. To wynikało że zmian organizacyjnych w Orange. Wyjaśnienia były proste. Wewnętrzne zmiany w zaszeregowaniu grup klienckich biznesowych. Chodzi o to, że jesteś pomiędzy taką najniższą, w taką średnią grupą firm. Utworzono więc specjalną rangę obslugową dla takich "średniaków". I to wszystko. Otrzymali pismo informujące o tym i skontaktował się z nimi nowy opiekun o szerszych kompetencjach obsługowych. I już. Cała tajemnica roszad opiekunami

 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 430
  • 3691
  • 19

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

Nic z tym nie zrobisz. Twoja dotychczasowy opiekun mogła zmienić stanowisko w strukturach firmy, przejść na macierzyński czy zrezygnować z pracy..

 

Przejście Maxa to nie jest taki trudny temat. Wtedy jak połączysz się z BOK będą w stanie udzielić Tobie informacji kiedy ta osoba jest w pracy i umówić na kontakt


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2078
  • 7643
  • 30

Opiekun konta "odebrany" przez Orange


@mrosi73napisał(-a)

Z dotychczasową opiekunką współpracowało mi się rewelacyjnie


prymusi awansują


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 119
  • 423
  • 0

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

Ta odpowiedź również do @Kimiriko i @Janhalb 

 

Rzecz w tym, że nie odeszła. Z tego co pisała, została przesunięta do innych klientów. Jeszcze na "odejście" ogarnęła mi kilka tematów. Wprawdzie pisała, że zawsze mogę do niej napisac i mi pomoże, ale z drugiej strony nie chcę być namolny i narzucać się swoimi sprawami, skoro obsługuje kogoś innego...

 

Nie wiem, czy Orange robi takie... roszady żeby ludzie się nie przyzwyczaili do dobrego...? Powtarzam zawsze i każdemu. Lepsze jest wrogiem dobrego. A skoro jest dobrze, to po co psuć...?

Dziwna ta polityka Orange...


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53106
  • 617

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

@mrosi73  jedno wiem, że jak obiecała w razie czego wspierać, to trzeba z tego korzystać. Zapewne jest współpraca pomiędzy stara, a nową osoba, która Cię obsługuje. To chyba normalne..

Jedynym pytaniem jest to czy Ona przeszła do obsługi innego typu klientów, czy Ciebie podnieśli w klasyfikacji oczko wyżej? To dwie różne rzeczy.. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 119
  • 423
  • 0

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

"czy Ona przeszła do obsługi innego typu klientów, czy Ciebie podnieśli w klasyfikacji oczko wyżej"

 

No tego chyba się nie dowiem...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 119
  • 423
  • 0

Opiekun konta "odebrany" przez Orange

No i się wydało / okazało się... 😉

 

Awansowałem. Nie wiem z czego na co, ale awansowałem i dlatego zmieniono mi opiekuna.

 

Temat ogarnięty. Dzięki za pomoc - wiadomo komu. 😉