- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Przeczytaj od deski do deski temat: https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Na-karte/page/1/thread-id/172
Będziesz wiedział o robić, bo pracownicy Orange (również ci incognito) raczej nie pomogą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Tu nie mówimy o usługach premium. Tylko o usługach elektronicznych. Więc można poczytać inny tasiemiec https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Nicesportspl-com/m-p/62416#M1560
W przypadku usług premium, odchodzi VAT (dla Państwa), 50% zarabia operator, 50% dostawca. Przy usługach elektoronicznych zwykle Vatu nie ma, albo odprowadza go dostawca. Np. w google play https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/112622?hl=en 70% idzie do developera aplikacji. 30% zostaje w google i operatora płatności (tu już dalszego podziału nie ma).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Usługi premium, czy usługi elektroniczne - zasada postępowania taka sama, pomocy również należy szukać w tych samych instytucjach konsumenckich.
Metoda postępowania osób powiązanych z Orange też taka sama, dlatego tym bardziej doradzam zapoznanie się wcześniej wskazanym tematem i kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta, a przede wszystkim UKE (z ostatnim po wcześniejszej reklamacji u operatora Orange).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Gość dostaje esemesy po 36 zł każdy, Orange rozlicza te płatności, umieszcza je na swojej fakturze - i chcesz mi powiedzieć, że robi to z dobrego serca, nie dostając ani grosza z tych 36 zł?
Wybacz, ale trudno byłoby mi w to uwierzyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
No nie, ale dostaje z tego kilka % a nie jak przy usługach premium 50% kwoty netto. Dlatego nie ma co się dziwić, że reklamacje są oddalane z informacją o właściwym toku reklamacji - u dostawcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Twoje potwierdzenie warunkow zamowionej uslugi dostepu znajdziesz po zalogowaniu sie na www.orange.pl/mojorange w zakladce Dodatkowe Zamowienia. Pozdrawiamy
Witaj w Gameland! Otrzymujesz jednorazowy dostep na 2 tygodnie za 36,9zl z VAT.Pytania i reklamacje kieruj do Mobiltek pod reklamacje@mobiltek.pl lub (22)263934
Twoje potwierdzenie warunkow zamowionej uslugi dostepu znajdziesz po zalogowaniu sie na www.orange.pl/mojorange w zakladce Dodatkowe Zamowienia. Pozdrawiamy
Witaj w Gameland! Otrzymujesz jednorazowy dostep na 2 tygodnie za 36,9zl z VAT.Pytania i reklamacje kieruj do Mobiltek pod reklamacje@mobiltek.pl lub (22)263934
Witaj w Gameland! Otrzymujesz jednorazowy dostep na 2 tygodnie za 36,9zl z VAT.Pytania i reklamacje kieruj do Mobiltek pod reklamacje@mobiltek.pl lub (22)263934
Twoje potwierdzenie warunkow zamowionej uslugi dostepu znajdziesz po zalogowaniu sie na www.orange.pl/mojorange w zakladce Dodatkowe Zamowienia. Pozdrawiamy
Witamy w portalu Gameland! Zaloguj sie na stronie pl.gameland.mobi Twoj login to:*********. Twoje haslo to:*****. Info: 22 263 93 47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
To skontaktuj się z Mobiltekiem. Masz telefon i mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
W ogóle - jakim prawem Orange wystawia te opłaty? Na podstawie jakiej umowy? Z kim?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Piotrekk85 napisał(-a):
To skontaktuj się z Mobiltekiem. Masz telefon i mail.
A ten swoje 😉
Piotrze, spróbuj zrozumieć: gość zawarł umowę z Orange. NIE zawierał umowy z żadnym Mobiltekiem. NIE korzystał z usług Mobilteka. Może to udowodnić.
Tymczasem ORANGE wystawia mu fakturę, na której uwzględnione są płatności "za nic". Jeśli faktura mi się nie zgadza, a sprzedawca dopisuje do niej coś, czego nie kupiłem i z czego nie skorzystałem, to wyjaśniam tę sprawę Z TYM, KTO WYSTAWIŁ FAKTURĘ (nieważne, czy będzie to Orange, Zakład Wodociągów i Kanalizacji czy pan Miecio, który mi samochód naprawia.
Wyobraź sobie sytuację, w której oddajesz samochód do naprawy, a mechanik na fakturze dopisuje Ci 500 zł za wymianę reflektorów przez firmę Cokolwiek sp. z o.o.
Ty mówisz mechanikowi, że nie chciałeś żadnej wymiany, z firmą Cokolwiek nie masz nic wspólnego, nie zamawiałeś u niej żadnej usługi, a poza tym widać gołym okiem, że reflektory nie zostały wymienione. Na to mechanik mówi, że regulamin jego warsztatu jest taki, że masz tę reklamację załatwiać z firmą Cokolwiek, bo to ona te sprawy załatwia, a jego to nie obchodzi.
Pytanie za 100 punktów: poszedłbyś jeszcze kiedyś do tego mechanika?…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
A potrafisz pokazać że nie zawarła? Umowy można zawrzeć też przez internet.