- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Okej. W reklamacji możesz oczekiwać logu, też z logu można wyciągnąć ip serwera. Internet nie jest anonimowy i wszystko da się zweryfikować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
@MartaKP takie cudo i inne jeszcze wyskoczą, bo przecież nikt nie będzie sądzić się z jakąś Firmą, zaradną inaczej, takie coś nie dzieje się tylko w Orange, trudno z tym procederem walczyć, trzeba blokować co się da, by nr komórki nie załapał się na usługi Premium czy Subskrypcje, ustawienia stosowne na kontach u operatorów są, jedno dziwi że nikt o tym nie wspomina, ba wszystko na nowej sim karcie włączone.
Jeszcze dodam, żadna Firma nie zwraca klientom kasy, jeśli je uczciwie zarobiła, więc coś nie tak z tymi subskrypcjami jest, chyba trochę skrócona procedura jest, bo nie uwierzę że wszyscy tak bezmyślnie klikają i nie czytając co wyskakuje akceptują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
@Piotrekk85 - Z niecierpliwością oczekuję na precyzyjną odpowiedź ws mojej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
irek6311 - nic dodać, nic ująć - święta racja!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Tylko mam nadzieję że składasz reklamację do dostawcy usługi a nie do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Piotrekk85 - Dokładnie tak zrobiłam, do dostawcy.
Bardzo łatwo jest "naciągnąć" klienta w ramach wielu usług, w szczególnych tych świadczonych elektronicznie, w branży zaś w której jestem od wielu lat jest to dziecinnie proste. Jednak etyka zawodowa, uczciwość i szacunek do klienta są dla mnie priorytetem, szkoda że staje się to coraz rzadziej praktykowane. Niestety i Orange i operatorzy w moim odczuciu, i zapewne wielu innych, nie przedstawiają się pod tym względem w "dobrym świetle".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
@Piotrekk85napisał(-a)
To chodzi o zgodę czy wyraziłaś zgodę na świadczenie usługi przed 14 dniami (rezygnując z odstąpienia) przy aktywacji czy nie. A nie czy skorzystano z usługi czy nie.
Skoro Orange pośredniczy to mogłoby przynajmniej żądać potwierdzenia SMS np. tak jak żąda przy jednorazowym przelewie SMS zanim przyjmie usługę do realizacji nawet jak firmy stosują myk, że 2 tygodnie bez opłat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
Autoryzacja odbywa się przy rejestracji w sieci. Tak samo by zadzwonić nie wysyłasz najpierw smsa z potwierdzeniem? Spójrzcie na różne fora ale obiektywnym okiem. Ten wątek ciągnie się długo ale prawie te same osoby piszą. A spójrzcie ile jest osób które narzeka że usług elektronicznych jest za mało (np. brakuje płatności w google play na prepaidzie). Większość ceni wygodę i płatności u operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
W zasadzie to nie chodzi o autoryzację usługi płatnej.
Tym niech się martwi usługodawca.
Chodzi mi o wyrażenie zgody na pobieranie opłat przez Orange.
W ogóle wszelkie opłaty premium powinny mieć dodatkowe potwierdzenie.
Nie potrzeba zmieniać prawa tylko odpowiednio je stosować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem
I jest potwierdzenie. Na mój Orange.