Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 1
  • 0

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

Tylko proszę zawrócić uwagę, że na stronie Orange, przed złożeniem zamówienia nie ma informacji o współdzieleniu pakietu danych. Podczas składania zamówienia nie ma informacji o współdzieleniu pakietu danych i po podpisaniu umowy nie ma informacji o współdzieleniu pakietu danych. Jest to napisane druczkiem w regulaminie, który trzeba pobrać w osobnym pliku PDF. Mało tego, nikt nie informuje, że aby wyłączyć usługę, której się nie chce trzeba płacić miesięczny abonament. Dla mnie to uszczęśliwianie klientów na siłę. Dlaczego nie dacie klientom prawa wyboru, tylko decydujecie za nich?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38615
  • 1385

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 1
  • 0

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

Tylko ja nie kupiem mobilny internet, a Internet Domowy LTE, co może być mylące.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38615
  • 1385

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

Na stronie są zakładki i tam też info przy internecie domowym LTE (nie wiem czy tak samo było w dniu zamówienia, ale pewnie podobnie).


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 1
  • 0

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

Super widoczne. Nic. Rozwiąże umowę w ciągu 14 dni. Dzięki za dyskusję i uszczęśliwianie na siłę.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

Dzięki, @Tomecek, jeśli taki sposób wykorzystywania danych jest dla Ciebie nie do zaakceptowania to rozwiązanie umowy i poszukanie innej oferty będzie dobrą decyzją. Z naszej strony przekażemy sugestie, gdzie trzeba, może w przyszłości będzie można swobodnie zarządzać udostępnianiem pakietów.

Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8144
  • 81

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

@Arpiotom 

Rozważ proszę, czy któryś z wpisów nie zasłużył na szlachetne miano: 'Zaakceptuj jako rozwiązanie' 🙂

 

Pozdrawiam,
Rafał


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

Wcale to nie działa! Właśnie po 3-ch miesiącach wyłączyłem tę usługę (uruchamiałem ją w aplikacji MÓJ Orange płacąc 2zł/mc ). W zeszłym miesiącu konsultantka poinformowała mnie,że może od nowego okresu rozliczeniowego będzie działać .Nic z tego! Dziś ponownie dzwoniłem na infolinię. Konsultant wyjaśnił mi,że usługa działała tylko w Orange FreeNet, ale ta taryfa jest już niedostępna.

Szkoda tylko, że nie ma informacji o tym iż usługa "ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny" nie działa i nie będzie działać (przynajmniej w najbliższym czasie), a opłata za nią jest pobierana!

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38615
  • 1385

Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny

W trakcie dyskusji w tym wątku takie same informacje były przekazane. Działa to w ofertach internetowych gdzie był wspólny pakiet danych na konto. Nie działa jeśli chodzi o współdzielenie pakietu danych z oferty Smart Plan LTE Wspólny.

Wszystko jest opisane w cenniku lub regulaminie promocji.

Zawsze można też złożyć reklamację i poprosić o zwrócenie opłaty jeśli opcji na mój Orange nie był wystarczający/błędny.