- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
Tylko proszę zawrócić uwagę, że na stronie Orange, przed złożeniem zamówienia nie ma informacji o współdzieleniu pakietu danych. Podczas składania zamówienia nie ma informacji o współdzieleniu pakietu danych i po podpisaniu umowy nie ma informacji o współdzieleniu pakietu danych. Jest to napisane druczkiem w regulaminie, który trzeba pobrać w osobnym pliku PDF. Mało tego, nikt nie informuje, że aby wyłączyć usługę, której się nie chce trzeba płacić miesięczny abonament. Dla mnie to uszczęśliwianie klientów na siłę. Dlaczego nie dacie klientom prawa wyboru, tylko decydujecie za nich?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
Tylko ja nie kupiem mobilny internet, a Internet Domowy LTE, co może być mylące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
Na stronie są zakładki i tam też info przy internecie domowym LTE (nie wiem czy tak samo było w dniu zamówienia, ale pewnie podobnie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
Super widoczne. Nic. Rozwiąże umowę w ciągu 14 dni. Dzięki za dyskusję i uszczęśliwianie na siłę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
Rozważ proszę, czy któryś z wpisów nie zasłużył na szlachetne miano: 'Zaakceptuj jako rozwiązanie' 🙂
Pozdrawiam,
Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
Wcale to nie działa! Właśnie po 3-ch miesiącach wyłączyłem tę usługę (uruchamiałem ją w aplikacji MÓJ Orange płacąc 2zł/mc ). W zeszłym miesiącu konsultantka poinformowała mnie,że może od nowego okresu rozliczeniowego będzie działać .Nic z tego! Dziś ponownie dzwoniłem na infolinię. Konsultant wyjaśnił mi,że usługa działała tylko w Orange FreeNet, ale ta taryfa jest już niedostępna.
Szkoda tylko, że nie ma informacji o tym iż usługa "ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny" nie działa i nie będzie działać (przynajmniej w najbliższym czasie), a opłata za nią jest pobierana!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ograniczenie limitu danych na użytkownika LTE Wspólny
W trakcie dyskusji w tym wątku takie same informacje były przekazane. Działa to w ofertach internetowych gdzie był wspólny pakiet danych na konto. Nie działa jeśli chodzi o współdzielenie pakietu danych z oferty Smart Plan LTE Wspólny.
Wszystko jest opisane w cenniku lub regulaminie promocji.
Zawsze można też złożyć reklamację i poprosić o zwrócenie opłaty jeśli opcji na mój Orange nie był wystarczający/błędny.
- « Poprzedni
- Następny »