- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć chciałam się dowiedzieć ile muszę czekać na odpowiedź w sprawie odstąpienia od umowy. Wzięłam telefon na raty i dostałam nie sprawny sprzęt. Nikt z Orange nie był w stanie mi pomóc więc odesłałam telefon i odstąpiłam od umowy. Ile będę czekać na odpowiedź czy potwierdzenie odstąpienia od umowy ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Oliwia1822 czy zrobiłaś to do 14 dni od zawarcia umowy? Jak była zawierana? Jaka data zakupu, a jaka wysłania z datą pisma o odstąpieniu?
Wszystkiego bum się raczej dowiadywał w BOK-U. Tam się dowiesz w 5azie czego co możesz w tym konkretnym przypadku zrobić.. To najpewniejsze, bo w razie czego możesz złożyć pisemną reklamację w temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
Z tego co "ludzie" piszą to operator nie odpowiada. Jeżeli masz konto w serwisie Mój Orange, to w ramach konta jest zakłada umowy i sprzęt - tam możesz sprawdzić czy odstąpienie zaskutkowało zmianą informacji. Jeżeli nie masz konta, to możesz "dopytywać" na infolinii, jak wygląda sprawa odstąpienia od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
@Misiek62 @Oliwia1822 Max 2 tygodnie ale o wiele szybciej się kontaktują sms rzadziej telefonicznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
@Oliwia1822 poczytaj tu Odstąpienie od umowy na usługi Orange | Orange Polska
w szczególności ten punkt nr 4
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
@slav72 wprawdzie @Oliwia1822 nie pytała o pieniądze, ale w sumie to o nie chodzi... Więc, wg mnie (nie odstępowałem u Orange, więc zgaduję)... sprawa wygląda tak, że nie odpowiadają, tylko po spełnieniu warunków - złożenie odstąpienia (można pisemnie, ale i telefonicznie) i odesłanie zakupionego urządzenia - w myśl tego co zacytował Slav, do 14 ma nastąpić zwrot kasy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
Paczka musi co nich dotrzeć (to zobaczysz po trakingu). Mają kwarantannę na dokumenty 24 h. Ktoś potem jeszcze do musi zarejestrować. Potem system wszytko przemielić. @ketrasaArtur wspomina o tym, że jak wysłał po jakim tygodniu już BOK widziałam ta informację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
@Oliwia1822 kilka razy zdarzyło mi się w Orange odstąpić od umowy, ale nigdy nie dostałem odpowiedzi o zaakceptowaniu odstąpienia. Zawsze sam się dowiadywałem. Najczęściej zaakceptowanie odstąpienia od umowy trwało około tydzień do dwóch tygodni od odebrania przesyłki w magazynie centralnym, ale najlepiej samemu się dowiadywać na infolinii, czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
W sumie szkoda, że na drukach nie ma jakieś opcji do zaznaczenia potwierdzenie SMS czy coś. Tak się ludzie dobijają do BOK po kilka razy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
@Anonimtu masz rację, na druku brak opcji kontaktu od operatora. Jedyna informacja w przypadku zwrotu sprzętu, to pojawienie się zwrotu opłaty za sprzęt na koncie. Tylko w ten sposób można się dowiedzieć, że odstąpienie zostało zaakceptowane bez kontaktowania się z Orange.
Może by pomysł z tego zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odstąpienie od umowy
Być może przy opracowaniu "formularza odstąpienia" założono, że zostaną spełnione warunki do odstąpienia, więc kontakt z klientem nie wydawał się potrzebny, tylko czas na przetworzenie dokumentów, sprawdzenie zgodności odesłanego urządzenia z zapisami w dokumentach (bazie)... ważne aby był prawidłowy numer rachunku 😉
W sumie to nie ma obowiązku stosowania formularza, jego zadaniem jest ułatwienie klientowi skorzystanie ze swojego prawa, przez podanie we wzorze wymaganych danych.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »