Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odbieranie MMS

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Odbieranie MMS

@Wojciech , jakoś parę dni temu chciałem naocznie się przekonać do tego albumu MMS w MultiBoxie. Otóż, najdziwniejsze jest to, że wpisując dane z telefonu, na który wysłano mms, najpierw wskoczyło mi normalne logowanie na konto MO. Więc skopiowanym adresem z telefonu zmieniłem adresy w pasku adresu. Moja sesja uległa zakończeniu (ha, ha Emotikon: Język) i widząc jednak, że w prawym górnym rogu jestem nadal zalogowany, a okienko logowania wymaga ode mnie ponownego logowania, lecz z poprzedniej sesji (ciekawe, której), bo wpisane poprzednio nie puszczało mnie, toteż wklepałem dane ze starej wersji usługi MB i tam "krzyczy", że nie mam uprawnień do albumu. Mnie to wystarczyło, by sobie dać spokój, ponieważ to nie pierwszy raz. Jak ktoś mi na Androida przesyła, to normalnie odbieram, a tradycyjne telefony z obsługą mms-ów olewam. Nie wnikam więc, kto i jak ma skonfigurowane, a jeżeli komuś ten materiał jest pomocny, to dobre by było, gdyby znalazł się w bazie wiedzy NO. A może jest już? Upał, że jak poczytam, wskakuję do basenu w moim RODOS na wczasach all inclusive. Ile euro zostaje w portfelu? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26068
  • 15957
  • 1159

Odbieranie MMS

Do Albumu mms musisz logować starymi danymi do starego MO.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Odbieranie MMS

Tak właśnie robiłem i guzik...daje sobie spokój, bo mi to nie potrzeba.

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1688
  • 3157
  • 48

Odbieranie MMS

@Konto usunięte, tak jak wyżej napisał Piotrekk85, do Multi Boxa trzeba logować się danymi ze starej wersji. Wystarczy np. wejść w link https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?redirect=true, czy https://www.orange.pl/mms.

 

Tego tematu nie bardzo się da przenieść do Bazy wiedzy, gdyż jest z postami. Natomiast co ciekawe sporo osób go odwiedza, dlatego fajnie żebyśmy dla tych osób znaleźli rozwiązanie całości :cathappy:

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Odbieranie MMS

@Wojciech , dokładnie tak było, jak wrzuciłeś te linki. Mam coś zryte i nie szukam rozwiązania, ponieważ raz to był burebusek, a innym razem burebusek 1 w MB. Skoro jednak nalegasz, to dam rozwiązanie Tobie, bo Ci się chciało w ten upał. Kupię Ci loda, jak wygram w totka Emotikon: Bardzo szczęśliwy@Wiktor owi i koledze z brodą zasilę portfel Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1688
  • 3157
  • 48

Odbieranie MMS

@Konto usunięte, dziękuję w imieniu 60000 innych użytkowników :cathappy:

 

PS. Lodzik truskawkowy zamawiam.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 78
  • 222
  • 12

Odbieranie MMS

może być problem u Klientów, którzy nigdy nie korzystali ze "starego" MO, jeżeli konto zostało założone dopiero w "nowym" tj, bez migracji, multibox może nie być dostępny Emotikon: Obojętny

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1688
  • 3157
  • 48

Odbieranie MMS

Jest wyjście z tej sytuacji. Rejestracja pod podanym adresem lub jeżeli by nie pomogło, to na dzisiaj można się do starej wersji zarejestrować też przez Mój Orange.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Odbieranie MMS

@Wojciech, a co w przypadku jak przeprowadziłem reset APN, zweryfikowałem ustawienia internetu oraz MMS, a nadal mi wysyłanie/odbieranie MMSów nie działa. Nadmienię, że funkcjonalność się "zepsuła" po tym jak zresetowałem telefon (ustawienia fabryczne), wcześniej przez 2 lata wszystko działało prawidłowo.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26068
  • 15957
  • 1159

Odbieranie MMS

Pokaż screen ustawień punktu dostępu.