- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
@Wojciech , jakoś parę dni temu chciałem naocznie się przekonać do tego albumu MMS w MultiBoxie. Otóż, najdziwniejsze jest to, że wpisując dane z telefonu, na który wysłano mms, najpierw wskoczyło mi normalne logowanie na konto MO. Więc skopiowanym adresem z telefonu zmieniłem adresy w pasku adresu. Moja sesja uległa zakończeniu (ha, ha ) i widząc jednak, że w prawym górnym rogu jestem nadal zalogowany, a okienko logowania wymaga ode mnie ponownego logowania, lecz z poprzedniej sesji (ciekawe, której), bo wpisane poprzednio nie puszczało mnie, toteż wklepałem dane ze starej wersji usługi MB i tam "krzyczy", że nie mam uprawnień do albumu. Mnie to wystarczyło, by sobie dać spokój, ponieważ to nie pierwszy raz. Jak ktoś mi na Androida przesyła, to normalnie odbieram, a tradycyjne telefony z obsługą mms-ów olewam. Nie wnikam więc, kto i jak ma skonfigurowane, a jeżeli komuś ten materiał jest pomocny, to dobre by było, gdyby znalazł się w bazie wiedzy NO. A może jest już? Upał, że jak poczytam, wskakuję do basenu w moim RODOS na wczasach all inclusive. Ile euro zostaje w portfelu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
Do Albumu mms musisz logować starymi danymi do starego MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
Tak właśnie robiłem i guzik...daje sobie spokój, bo mi to nie potrzeba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
@Anonim, tak jak wyżej napisał Piotrekk85, do Multi Boxa trzeba logować się danymi ze starej wersji. Wystarczy np. wejść w link https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?redirect=true, czy https://www.orange.pl/mms.
Tego tematu nie bardzo się da przenieść do Bazy wiedzy, gdyż jest z postami. Natomiast co ciekawe sporo osób go odwiedza, dlatego fajnie żebyśmy dla tych osób znaleźli rozwiązanie całości 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
@Wojciech , dokładnie tak było, jak wrzuciłeś te linki. Mam coś zryte i nie szukam rozwiązania, ponieważ raz to był burebusek, a innym razem burebusek 1 w MB. Skoro jednak nalegasz, to dam rozwiązanie Tobie, bo Ci się chciało w ten upał. Kupię Ci loda, jak wygram w totka A @Wiktor owi i koledze z brodą zasilę portfel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
@Anonim, dziękuję w imieniu 60000 innych użytkowników 🙂
PS. Lodzik truskawkowy zamawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
może być problem u Klientów, którzy nigdy nie korzystali ze "starego" MO, jeżeli konto zostało założone dopiero w "nowym" tj, bez migracji, multibox może nie być dostępny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
Jest wyjście z tej sytuacji. Rejestracja pod podanym adresem lub jeżeli by nie pomogło, to na dzisiaj można się do starej wersji zarejestrować też przez Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbieranie MMS
@Wojciech, a co w przypadku jak przeprowadziłem reset APN, zweryfikowałem ustawienia internetu oraz MMS, a nadal mi wysyłanie/odbieranie MMSów nie działa. Nadmienię, że funkcjonalność się "zepsuła" po tym jak zresetowałem telefon (ustawienia fabryczne), wcześniej przez 2 lata wszystko działało prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś