Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nielimitowane lte w smart plan

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nielimitowane lte w smart plan

Niedawno przedluzylam umowę (smart plan). Poprzednio miałam włączony pakiet nielimitowane lte za 10 zł. W tym miesiącu (pierwszym w nowym rozliczeniu, po przedłużeniu umowy) przyszedł mi SMS o wykorzystaniu mojego pakietu w abonamencie. Nielimitowane lte się nie włączyło a internet zwolnił. Czy pakiet sam się dezaktywował przy przedłużeniu umowy czy jak? Jak go włączyć znowu?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Nielimitowane lte w smart plan

@Ilona2jak masz problem to zadzwoń BOK lub Czat

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4773
  • 122

Nielimitowane lte w smart plan

No limit to nie no limit. Włączył Ci się lejek. Poczytaj dokładnie regulamin usługi.

Pozdrawiam
Maciej

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nielimitowane lte w smart plan

Nie mam włączonego lejka bo wczoraj sprawdzalam i wysyłałam jeszcze raz SMS BLOKUJ. Mam wlaczona usługę nie chce schodkow dokładnie tak jak miałam wcześniej.
Anonim

Nie dotyczy

Nielimitowane lte w smart plan

@Ilona2jak masz problem to zadzwoń BOK lub Czat


Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4773
  • 122

Nielimitowane lte w smart plan

Proponuję kontakt z BOK. Mają tam wgląd w Twoje konto. Na pewno uda się wszystko wyjaśnić. Kontakt bezpłatny przez aplikację Mój Orange. Być może pakiet po przedłużeniu umowy wyzerował się...

 

@edit: @Ilona2, Twoje problemy mogą być związane z tym:

Screenshot_2017-10-09-11-49-11.png

 

 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2615
  • 7302
  • 135

Nielimitowane lte w smart plan

@Ilona2
czy któraś z udzielonych tu odpowiedzi okazała się pomocna?
Jeśli tak, to zachęcam do skorzystania...

Pokaż szczegóły
z takiej pięknej zasady społecznościowej Emotikon: Szczęśliwy
agitacja.jpg