- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedawno przedluzylam umowę (smart plan). Poprzednio miałam włączony pakiet nielimitowane lte za 10 zł. W tym miesiącu (pierwszym w nowym rozliczeniu, po przedłużeniu umowy) przyszedł mi SMS o wykorzystaniu mojego pakietu w abonamencie. Nielimitowane lte się nie włączyło a internet zwolnił. Czy pakiet sam się dezaktywował przy przedłużeniu umowy czy jak? Jak go włączyć znowu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
5 ODPOW. 5
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nielimitowane lte w smart plan
No limit to nie no limit. Włączył Ci się lejek. Poczytaj dokładnie regulamin usługi.
Pozdrawiam
Maciej
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nielimitowane lte w smart plan
Nie mam włączonego lejka bo wczoraj sprawdzalam i wysyłałam jeszcze raz SMS BLOKUJ. Mam wlaczona usługę nie chce schodkow dokładnie tak jak miałam wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nielimitowane lte w smart plan
Proponuję kontakt z BOK. Mają tam wgląd w Twoje konto. Na pewno uda się wszystko wyjaśnić. Kontakt bezpłatny przez aplikację Mój Orange. Być może pakiet po przedłużeniu umowy wyzerował się...
@edit: @Ilona2, Twoje problemy mogą być związane z tym:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nielimitowane lte w smart plan
@Ilona2
czy któraś z udzielonych tu odpowiedzi okazała się pomocna?
Jeśli tak, to zachęcam do skorzystania...