- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający numer eSIM
Dzień dobry, czy wśród społeczności znajduje się ktoś, kto mógłby pomóc w sprawie niedziałającego numeru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający numer eSIM
Hej @Sebastian_379
zrób zgłoszenie usterki na infolinii lub na Orange czacie poprze konto Mój Orange że nie działa ci numer telefonu opisz zaistniałą całą sytuację
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający numer eSIM
Wsparcie klientów biznesowych dysponuje osobną linią, próbowałeś tam uderzać?
Ze strony https://www.orange.pl/view/kontakt:
Nasi Biznes Eksperci są dostępni
pon.-sb. 6:00-23:00- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający numer eSIM
Tak też zrobiłem zarówno wczoraj jak i dziś.
Dodatkowo szczegółowo opisałem problem mailowo i wysłałem na Wsparcie.Techniczne@orange.com.
Firma posiada ponad 40 numerów w Orange, 3 łącza światłowodowe w różnych lokalizacjach i 2 WCO. To już nie pierwszy tego typu problem, ostatnim razem jeden z numerów nie działał nam prawie 2 tygodnie.
Straty wizerunkowe nie do oszacowania. Jak narazie brak jakichkowiek informacji ze strony operatora.
Prawdopodobne skończy się przeniesieniem usług komórkowych do konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający numer eSIM
@Sebastian_379 przy takiej ilości usług firma powinna mieć opiekuna, który pomógł wyjaśnić sprawy związane z usługami.
Uważam, że kartę SIMw salonie powinni wydać. Jest to usługa płatna i nie rozumiem, czemu była odmowa. Proponowałbym wyjaśnićcsprawę w salonie firmowym, o ile jest jeszcze dziś dostęp.
Co do błędów na koncie, to nic nie pomożemy, bo to tylko forum samopomocowe. Dostępu do Twoich danych nie mamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający numer eSIM
Mam podobny problem jednak na szczęście moja zwykła karta sim działa.
Dodałem esim do iPhone 14 jednak nie miałem na niej zasięgu. Kazano mi usunąć ja z telefonu i powiedziano że wyślą nowy kod QR. Minęły prawie dwa tygodnie i nadal nie rozwiązano mojego problemu. Prawie codziennie dzwonię na infolinię i dostaje informacje, że usterka będzie naprawiona do 48h, minelo jednak prawie 600h i cały czas jestem w tym samym miejscu.