Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niedziałający numer eSIM


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Niedziałający numer eSIM

Dzień dobry, czy wśród społeczności znajduje się ktoś, kto mógłby pomóc w sprawie niedziałającego numeru?

 

Od ponad 24h nie działa mój firmowy numer telefonu. Można było wykonywać połączenia wychodzące natomiast numer nie odbierał połączeń przychodzących ani SMSów.
Po kontakcie z infolinią z innego numeru wymieniono mi kartę eSIM na nową kartę eSIM, wysłano kod QR mailem. Zainstalowałem nową kartę eSIM w urządzeniu, minęło już 20 godzin i nowa karta ta cały czas reprezentuje status „brak sieci”.
 
Ze względu na to, że sprawa jest pilna ponieważ numer służy do zatwierdzania przelewów dwóch spółek poszedłem dziś rano do salonu Orange celem uzyskania fizycznej kart SIM dla tego numeru.
Powiedziano mi, że nie można wyrobić dla tego numeru tradycyjnej (plastikowej) karty SIM ponieważ na koncie są jakieś błędy. Nie można również wyrobić nowej karty eSIM. Numer od ponad 24h całkowicie nie działa.
 
Efekt jest taki, że uzyskana nowa karta eSIM jest bezużyteczna natomiast karty standardowej otrzymać nie mogę, co za tym idzie brak jest możliwości jakiegokolwiek korzystania z usług na numerze.
5 ODPOW. 5

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2387
  • 9893
  • 85

Niedziałający numer eSIM

Hej @Sebastian_379 

zrób zgłoszenie usterki  na infolinii lub na Orange czacie poprze konto Mój Orange że nie działa ci numer telefonu opisz zaistniałą całą sytuację

Pozdrawiam 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Niedziałający numer eSIM

@Sebastian_379 

Wsparcie klientów biznesowych dysponuje osobną linią, próbowałeś tam uderzać?

Ze strony https://www.orange.pl/view/kontakt:

Klient biznesowy

Nasi Biznes Eksperci są dostępni

pon.-sb. 6:00-23:00

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Niedziałający numer eSIM

Tak też zrobiłem zarówno wczoraj jak i dziś.

Dodatkowo szczegółowo opisałem problem mailowo i wysłałem na Wsparcie.Techniczne@orange.com.

 

Firma posiada ponad 40 numerów w Orange, 3 łącza światłowodowe w różnych lokalizacjach i 2 WCO. To już nie pierwszy tego typu problem, ostatnim razem jeden z numerów nie działał nam prawie 2 tygodnie.

 

Straty wizerunkowe nie do oszacowania. Jak narazie brak jakichkowiek informacji ze strony operatora.

 

Prawdopodobne skończy się przeniesieniem usług komórkowych do konkurencji.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Niedziałający numer eSIM

@Sebastian_379 przy takiej ilości usług firma powinna mieć opiekuna, który pomógł wyjaśnić sprawy związane z usługami.

Uważam, że kartę SIMw salonie powinni wydać. Jest to usługa płatna i nie rozumiem, czemu była odmowa. Proponowałbym wyjaśnićcsprawę w salonie firmowym, o ile jest jeszcze dziś dostęp.

Co do błędów na koncie, to nic nie pomożemy, bo to tylko forum samopomocowe. Dostępu do Twoich danych nie mamy.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 37
  • 0

Niedziałający numer eSIM

Mam podobny problem jednak na szczęście moja zwykła karta sim działa. 

Dodałem esim do iPhone 14 jednak nie miałem na niej zasięgu. Kazano mi usunąć ja z telefonu i powiedziano że wyślą nowy kod QR. Minęły prawie dwa tygodnie i nadal nie rozwiązano mojego problemu. Prawie codziennie dzwonię na infolinię i dostaje informacje, że usterka będzie naprawiona do 48h, minelo jednak prawie 600h i cały czas jestem w tym samym miejscu.