- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
Jaka umowe podpisałem taka powinna być, wisi mi to że archiwalna, jutro skarga i wniosek o odszkodowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
W każdej sieci jest limit, nie ma nielimitowanego z pełna prędkością.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
Bardziej autorowi myślę chodzi o to, że nazwa usługi "LTE Nielimitowane do 5 Mb/s" może wskazywać na to, że można korzystać z tego internetu do woli w ramach maksymalnej możliwej prędkości w danym momencie, jednak nie większej niż 5 Mbps. A zaraz pod tym jest jednak limit 100 GB.
Więc można to interpretować jako wprowadzanie klienta w błąd. Bo nielimitowane oznacza już jednoznacznie - nie ma absolutnie żadnego limitu i nie ma tu zasłaniania się regulaminem, bo już sama nazwa usługi precyzuje, czy limit jest, czy też nie. Tu nie ma co zasłaniać się regulaminami oraz tym, czy sieć jakakolwiek ma taką ofertę i uczciwie trzeba powiedzieć - to może wypełniać znamiona wprowadzenia klienta w błąd.
To tak, jakbym kupił samochód z gwarancją bez limitu km - i miał to wyraźnie na ogłoszeniu, ale jednak po 10000 km trzaśnie mi w drodze wtrysk paliwa i jednak nie ma bezpłatnej naprawy gwarancyjnej, bo gwarancja była do 9999km, zgodnie z tym co w punkcie 965, par. 2 podpunkt 7 ustępu 80 bla bla bla - chociaż wyraźnie zostało zaznaczone w ogłoszeniu, że jest bez limitu km.
Autorowi @Adrian007 polecam nie linczować niczemu nie winnej konsultantki/konsultanta a wystosować odpowiednią skargę do UOKiK, a wtedy Orange może zabulić sporą karę - bo jeśli w samej już nazwie usługi klient jest informowany, że internet jest nielimitowany - co oznacza, że nie ma limitu danych ani 100 GB, ani 10 TB, ani żadnego limitu - a dosłownie pod tym jest pakiet 100 GB, to jest to ewidentne wprowadzanie w błąd.
Także na spokojnie - napisać do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a problem uważam - moim zdaniem, zostanie rozwiązany na korzyść klienta. Bo usługa nie nazywa się "Pakiet LTE 100 GB do 5 Mb/s" a "LTE nielimitowane do 5 Mb/s"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
@Anonim
Twój przykład z samochodem - z całym szacunkiem - jest bez sensu. Jeśli już chcemy takiego porównania, to mielibyśmy wypożyczalnię samochodów, informującą, że w ramach stałej opłaty za wypożyczenie w wysokości X można przejechać tygodniowo nieograniczoną ilość kilometrów - ale z tego tylko 1000 km z normalna prędkością, a po przekroczeniu tego limitu włącza się ograniczenie prędkości i samochód nie może jechać szybciej niż 30 km/h.
Umowa jest jasna: przekraczasz 1000 km, auto zwalnia. Można oczywiście kłócić się z wypożyczalnią, że po przekroczeniu limitu auto zaczęło jeździć z prędkością 5 km/h - obiektywnie wydaje się to nieuczciwe, ale skoro w umowie było "…nie szybciej niż 30 km/h", to technicznie rzecz biorąc nie ma się do czego przyczepić: 5 km/ mieści się w tej definicji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niby "nielimitowane LTE" a pieniądze chcecie
Zobaczymy skarga już wpłynęła i to mocna, tydzień temu byłem w salonie aby jeden z numerów internetu mobilnego (dwie karty miałem do wspólnych pakietów danych itd) pani wyraźnie powiedziała ze gdy usune jeden numer będę płacić 50 zł mniej a pakiety się nie zmieniają, tym czasem dzisiaj odnowienie pakietów itd z czym poszło oczywiście zmniejszenie moich pakietów z 50 GB na 30 śmieszna sprawa oczywiście dla mnie ale nie dla Orange z tego ze mam nagrana rozmowę z pani która usuwała mi numer, i tutaj będę się naprawdę starał abyście dostali!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś