- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix
Na infolini mówili , że nie mają dostępu do danych .oni tylko kasują. Mam się kontaktować z netflix a tam cisza. I zostaje sam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix
@Gryma4Sprawę zgłaszasz do wsparcia netflix. Natomiast musisz znać adres e-mail. Rozumiem, że nie masz takich informacji. W takim przypadku Doradca powinien zrobić zgłoszenie, które zostanie skierowane do Netflix. Proponuję też porozmawiać z pociechami bo jak wspomniałeś mogły coś namieszać i uda Ci się ustalić adres mail.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix
Dzięki bardzo będę próbował. A może założyć inne konto na tym samym dekoderze? Czy wtedy bym płacił podwójnie za netflix?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix
@Gryma4To nic nie da. Trzeba anulować tę subskrypcję, żeby nie pobierało Ci opłat. Proponuję najpierw ze zgłoszeniem na BOK. Powiedz tylko, że nie dysponujesz adresem email na którym netflix był aktywowany.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »