- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, posiadam internet mobilny Orange LTE FreeNet 64,91. Jakiś czas temu prędkośc Internetu zwolniła na kilka dni tak, że nic dało się na nim pracować, więc postanowiłem wejść c na stronę Mój Orange i tam wlączyłem usługę "Cała naprzód" (dodam, że koszt aktywacji oraz korzystanie w cenniku na stronie było ustalone na 0zł/msc ) Kilka dni po aktywacji usługo widzę rachunek za Internet za prawie 500zł...
Dodam, że podobna sytuacja jest już opisana pod tym linkiem . Raz już reklamowałem tą sprawę, lecz odpowiedz była taka, że opłata został naliczona poprawnie...
Mało tego w cenniku tej usługi nie ma nic, że dotyczy ona mojego planu taryfowego...
Podobnych tematów jest wiele a Orange i tak z tym nic nie robi.
Macie jakiś pomysł jak zareklamować tą naliczoną kwotę? Na Orange Chat nic mi nie pomogą, bo tylko piszą reklamacje i dalsze reklamowanie będzie pewnie bezskuteczne...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tej usłudze płacisz za każdy zużyty megabajt. Dlatego opłata miesięczna za korzsytanie i aktywację jest 0zł. Pod linkiem który podałeś jest regulamin dla taryf biznesowych, dlatego nie ma Twojego planu taryfowego.
Odpowiedź na reklamację już masz. Jedynie zostaje ewentualne odwołanie, z podaniem nowych faktów, które nie zostały podane wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tej usłudze płacisz za każdy zużyty megabajt. Dlatego opłata miesięczna za korzsytanie i aktywację jest 0zł. Pod linkiem który podałeś jest regulamin dla taryf biznesowych, dlatego nie ma Twojego planu taryfowego.
Odpowiedź na reklamację już masz. Jedynie zostaje ewentualne odwołanie, z podaniem nowych faktów, które nie zostały podane wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
Zadajesz pytanie czemu Orange z tym nic nie robi. A co ma zrobić? Są klienci którzy wykorzystują po kilka MB lub potrzebują zdjąć lejek na kilka minut a nie non stop. I dla takich osób jest dedykowana ta usługa. Są w tej ofercie też pakiety jednorazowe które dodają ileś GB do końca okresu rozliczeniowego za określoną z góry kwotę. Każdy klient jest inny i ma inne potrzeby.
Dodatkowo od wielu miesięcy na kartę internetu mobilnego jest wysyłana notyfikacja o opłatach. Czytasz w ogóle smsy wysyłane na kartę internetu mobilnego? Jeśli oczekujesz wyłączenia całkowitego Całej Naprzód - to zaraz pojawi się wiele głosów przeciw. A jak masz inne propozycje do Orange, to przedstaw je konkretniej - pewnie ktoś z zespołu Nasz Orange przekaże je do odpowiednich osób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
A mógłbyś przesłać screen jak to u Ciebie się prezentuje z poziomu mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
Daje screena z opisem usługi. Po tym wnioskowałem, że w moim abonamencie usługa ta nie jest dodatkowo płatna, ponieważ jest to w zakładce "Opis i cennik"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie opłat "cała naprzód"
- « Poprzedni
- Następny »