Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naliczanie opłat "cała naprzód"

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Witam, posiadam internet mobilny Orange LTE FreeNet 64,91. Jakiś czas temu prędkośc Internetu zwolniła na kilka dni tak, że nic dało się na nim pracować, więc postanowiłem wejść c na stronę Mój Orange i tam wlączyłem usługę "Cała naprzód" (dodam, że koszt aktywacji oraz korzystanie w cenniku na stronie było ustalone na 0zł/msc ) Kilka dni po aktywacji usługo widzę rachunek za Internet za prawie 500zł...
Dodam, że podobna sytuacja jest już opisana pod tym linkiem . Raz już reklamowałem tą sprawę, lecz odpowiedz była taka, że opłata został naliczona poprawnie... 

Mało tego w cenniku tej usługi nie ma nic, że dotyczy ona mojego planu taryfowego... 

Podobnych tematów jest wiele a Orange i tak z tym nic nie robi.

Macie jakiś pomysł jak zareklamować tą naliczoną kwotę? Na Orange  Chat nic mi nie pomogą, bo tylko piszą reklamacje i dalsze reklamowanie będzie pewnie bezskuteczne... 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Naliczanie opłat "cała naprzód"

W tej usłudze płacisz za każdy zużyty megabajt. Dlatego opłata miesięczna za korzsytanie i aktywację jest 0zł. Pod linkiem który podałeś jest regulamin dla taryf biznesowych, dlatego nie ma Twojego planu taryfowego.

 

Odpowiedź na reklamację już masz. Jedynie zostaje ewentualne odwołanie, z podaniem nowych faktów, które nie zostały podane wcześniej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

20 ODPOW. 20

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Naliczanie opłat "cała naprzód"

W tej usłudze płacisz za każdy zużyty megabajt. Dlatego opłata miesięczna za korzsytanie i aktywację jest 0zł. Pod linkiem który podałeś jest regulamin dla taryf biznesowych, dlatego nie ma Twojego planu taryfowego.

 

Odpowiedź na reklamację już masz. Jedynie zostaje ewentualne odwołanie, z podaniem nowych faktów, które nie zostały podane wcześniej.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Naliczanie opłat "cała naprzód"

A ja nie wiem czego oczekujesz? Koszt aktywacji i usługi wynosi 0 zł. Warto przeczytać jej opis - powoduje podniesienie prędkości do maksymalnej ale płacisz za każde wykorzystane dane. Jeśli masz kilka odmownych odpowiedzi z Orange, to nie ma się co siłować. Jeśli jesteś konsumentem, skorzystaj może z pomocy lokalnego rzecznika konsumentów albo postępowania ADR przy prezesie UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm

Zadajesz pytanie czemu Orange z tym nic nie robi. A co ma zrobić? Są klienci którzy wykorzystują po kilka MB lub potrzebują zdjąć lejek na kilka minut a nie non stop. I dla takich osób jest dedykowana ta usługa. Są w tej ofercie też pakiety jednorazowe które dodają ileś GB do końca okresu rozliczeniowego za określoną z góry kwotę. Każdy klient jest inny i ma inne potrzeby.

Dodatkowo od wielu miesięcy na kartę internetu mobilnego jest wysyłana notyfikacja o opłatach. Czytasz w ogóle smsy wysyłane na kartę internetu mobilnego? Jeśli oczekujesz wyłączenia całkowitego Całej Naprzód - to zaraz pojawi się wiele głosów przeciw. A jak masz inne propozycje do Orange, to przedstaw je konkretniej - pewnie ktoś z zespołu Nasz Orange przekaże je do odpowiednich osób.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Ja nie oczekuję, aby Orange wyłączył ta usługę, bo domyślam się, że wiele osób z niej korzysta, ale mogli by chociaż dać nieco bardziej szczegółowy opis tej usługi a nie same zero złoty na stronie "Mój Orange" pozatym usługa wyłącza się dopiero na koniec okresu rozliczeniowego... A co do powiadomień to już na drugi dzień widziałem wyższy rachunek za korzystanie, leć nie mogłem wyłączyć tej całej naprzód. Prosił bym również o udostępnienie cennika dla osób prywatnych, bo z tego co szukałem to jest cennik oferty dla firm. Reklamację składałem raz a nie wielokrotnie, ale postanowiłem załączyć ten temat, ponieważ na początku myślałem, że to błąd w naliczaniu kwoty abonamentu a dla mnie takie pieniądze do opłacenia rachunku nie są dostępne od ręki i zapewne bez rat się nie obejdzie 😛 poprostu chciałem się upewnić czy aby na pewno abonament został dobrze naliczony.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Jeśli chodzi o cennik, to np. jest ten http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1991044/4077659508.pdf z tym, że wersji Orange Free Net było sporo - cenniki minimalnie się różnią w zależności od daty podpisania umowy/aneksu. Jak chcesz mieć pewność który Cię obowiązuje - zamów wysyłkę na maila np. na czacie http://orange.pl/kontakt

A mógłbyś przesłać screen jak to u Ciebie się prezentuje z poziomu mój Orange?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Jeżeli chodzi o opłaty za poszczególne dni to daje screena z pierwszych dni naliczania opłaty. Łącznie nadliczbowych mi ponad 500zł.
Screenshot_2018-04-11-12-07-33-770_pl.orange.mojeorange.png

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Tu akurat nigdy nie będzie na bieżąco. Bo w ofercie abonamentowej sesje z internetem nie są na mój Orange widoczne na bieżąco a po ich rozłączeniu. A jak wygląda opis usługi cała naprzód?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Daje screena z opisem usługi. Po tym wnioskowałem, że w moim abonamencie usługa ta nie jest dodatkowo płatna, ponieważ jest to w zakładce "Opis i cennik


calanaprzod.png

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Tu już subiektywne czy to jest czytelne czy nie. Dla mnie tak, podejrzewam że dla niektórych może nie być. Poniższy cennik dotyczy poniekąd opłaty jednorazowej i miesięcznej i tych ta usługa nie ma. Tylko później się płaci.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Naliczanie opłat "cała naprzód"

Czyli wniosek prosty, nie ma podstaw do reklamacji i trzeba zapłacić 😞