Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

Ale to masz pakiet? Czy jakaś taryfę cykliczną? Coś włączanego kodem, smsem, czy w aplikacji?

 

Edit: na stronie znalazłam tylko info o pakietach 1,3 i 6gb, w łączonym z SMS/mms jest 1gb. W ofercie cyklicznej jest 1gb/5zl/5dni

 Nie znalazłam innego pakietu, na pewno nie z 5GB

Edit2: znalazłam, tam osobno są taryfy na kartę na internet, dlatego nie mogłam do tego dojść 😄


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1366

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

Czy nasz usługę dodatkowa karta sim? Sugerowałbym sprawdzić co masz na swoim koncie. Czy samodzielnie używasz wszystkie simki na rachunku?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 23
  • 0

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

@SarahLynn  @Piotrekk85 

 

Mam na koncie kilka kart SIM, ale każda z tych kart ma swój pakiet indywidualny.

Problem pojawia się na tylko na moim koncie.

Nawet gdy cały dzień używam WIFI i mam wyłączoną transmisję danych, pobiera mi dane z Orange.

 

Kupiłem dodatkową kartę Tmobile z internetem, z której korzystam na tym samym telefonie.

Na Tmobile nie mam takich problemów, 5gb wystarcza mi na 20 dni, podczas gdy w Orange ściąga mi 20 gb w 5 dni.

 

Specjalnie korzystam z transmisji w bardzo małym stopniu, żadnych aplikacji pobierających dużą ilość danych.

 

W Orange odrzucają moje reklamacje i nie są w stanie mi pomóc.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1366

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

A pokażesz na forum drugą stronę faktury gdzie masz wyszczególnienie numerów i usług? Oczywiście zamazując wszystkie dane usług i dane osobowe. Wydaje mi się, że któryś z numerów poza pakietem indywidualnym może mieć extra pakiet współdzielony.

Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

@JolsNapisz konkretnie ile masz usług i jakich? Jak nazywają się plany komórkowe i/lub internet mobilny lub inne usługi, które posiadasz w Orange. Jakaś karta sim jest umieszczona w routerze mobilnym? Czy wszystkie masz w urządzeniach? Bez tych informacji to tylko gdybanie. Najlepiej będzie jak skontaktujesz się z BOK. Doradca dokładnie sprawdzi i powie jaki numer ile danych zużywa.

 

 

Pozdrawiam


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 23
  • 0

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

@sebaswiderski 
Usługa Orange Love dla 4 numerów + dodatkowa karta z internetem mobilnym, która jest w routerze mobilnym.

 

Na BOK ten problem był zgłaszany kilkukrotnie i za każdym razem jestem zbywany.

 

Problem pojawia się jedynie na moim numerze, którego używam jedynie w telefonie. Ściąga mi bardzo duże ilości danych najpierw z indywidualnego limitu a następnie z współdzielonego. 

Co najlepsze od 3 dni temu wyłączyłem całkowicie transmisje danych z karty orange, a według strony orange.pl oraz aplikacji codziennie pobierane są dane z mojego numeru:

 

Jols_1-1584713598149.png

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1366

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

A może to przechodzi na router?

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

używasz karty esim w telefonie? nie wiem, jak działa dokładnie, w internecie nie widziałam takich problemów z nadmiernym pobieraniem danych przez esimki


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

@JolsW telefonie masz e-sim? Jeśli chodzi o internet mobilny to karta jest w routerze? Myślałem, że masz jakoś pozamieniane simki, ale skoro w telefonie jest e-sim?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 23
  • 0

Naliczanie danych internetowych niezgodne z rzeczywistością

@sebaswiderski  W telefonie mam normalna kartę SIM, w routerze mam eSim.

 

W momencie gdy wykorzystam swój pakiet danych, dane pobierane są z karty z internetem mobilnym.

 

Na BOK zgłosiłem ponad tydzień temu, bez odpowiedzi, a każdego dnia dane z mojego numeru są pobierane mimo wyłączonej karty.