- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Dzień dobry,
Od początku marca nękana jestem uporczywymi telefonami od Państwa konsultantów.
Otrzymuje połączenia od nr 519 XXX XXX oraz 519 XXX XXX codziennie po dwa razy, nawet w sobotę o 8 rano. Posiadam w Państwa firmie dwa numery jeśli nie odbieram jednego telefonu to zaraz otrzymuje połączenie na drugi numer. Drugi numer użytkuje mój Tata, który za każdym razem musi tłumaczyć, że nie jest osobą decyzyjną, ciężko to zaznaczyć w systemie?
Co się zmieniło w Państwa firmie, że marketing stał się taki nachalny? Kiedyś dzwonili do mnie przemili, kulturalni konsultanci, którzy wiedzieli o czym mówią, znali ofertę i produkt, który chcą sprzedać. Obecnie mam wrażenie, że dzwonią do mnie roboty, które czytają z kartki gotowe regułki i nie docierają do nich moje odmowy i prośby o zakończenie rozmowy.
Ta sytuacja zmusiła mnie do wyłączenia wszystkich możliwych zgód marketingowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Syla21 , wyłączając wszystkie zgody marketingowe, sam odpowiedziałeś sobie na pytanie o nachalność w marketingu. Tak niestety to działa i ja Ci dam radę. Prócz odhaczenia zgód, na koncie możesz zostawić sobie oferty składane przez stronę www. Najbezpieczniejsza opcja, bo jesteś na bieżąco i bez nękania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Widzę, że temat był już dawno ale chciałam podzielić się swoim doświadczeniem i okropną natrętnością ze strony konsultantów. Kończy mi się umowa i już standardem jest że w tym czasie jest wzmożona ilość telefonów w celu przedłużenia umowy, Ale kiedy dzwoni do mnie konsultant i tłumaczę że jestem obecnie w pracy i nie mam możliwości aby rozmawiać o umowie a tym bardziej ją przedłużać a konsulat dalej mówi... i żebym się nie rozłączała, ja po raz piąty i dziesiąty mówię że nie mogę teraz jestem w pracy do 18 a konulatnat nic sobie z tego nie robi, w końcu się rozłączam a on do mnie od razu oddzwania, mówię to samo nie mogę teraz i żeby do mnie nie odzwaniał i się rozłączam a on ponowanie dzwoni, nie odbieram i dzwoni po raz kolejny. Na drugi dzień to samo, zadzwonił z innego nr. ten sam konulatant, tłumaczę ...rozłączam się a konulatnat oddzwania i następny dzień znów to samo. Przez tą natarczywość zaczęłam rozważać rezygnację całkowicie z orange, bo to jest aż nie możliwe żeby w taki sposób wydzwaniać i nie móc zrozumieć że ktoś jest obecnie w pracy. Bardzo mnie to zniechęciło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Weronika123 Wycofaj zgody na kontakt i po problemie. Ja mam aktywną tylko jedną zgodę:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Samotnick Warto wspomnieć, że wycofanie zgód skutkuje zniesieniem rabatu w fakturach za te zgody. Jeśli i tak go nie ma, to jedyna możliwa opcja, aby nie dzwonili
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Ogólnie ja nie mam nic przeciwko aby do mnie zadzwonił konsultant w celu przedłużenia umowy czy zaproponowaniu nowej, chodzi o sposób w jaki dzwoni, skoro mówię że jestem w pracy i teraz nie mogę rozmawiać to można zaproponować jakiś inny termin rozmowy a nie gdy ja się rozłączam oddzwaniać kilka razy z rzędu bo rozmowa musi się odbyć teraz. Chyba nie jest odkryciem że ludzie pracują i nie zawsze jest możliwość rozmowy 20 minutowej bo tyle to trwa mniej więcej. Nigdy wcześniej przez tyle lat nie spotkałam się z kimś tak natarczywym jak ten właśnie pan konsultant. Jak widać to nie tylko moje spostrzeżenia ale niektórzy konsultanci są zbyt nadgorliwi a to raczej zniechęca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Weronika123 tak natarczywie dzwonią partnerzy biznesowi i nie tylko od Orange, inni operatorzy mają tak samo, jedynie wirtualne sieci są mniej oblegane, numery da się blokować i będzie spokój 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@agat13napisał(-a)@Samotnick Warto wspomnieć, że wycofanie zgód skutkuje zniesieniem rabatu w fakturach za te zgody. Jeśli i tak go nie ma, to jedyna możliwa opcja, aby nie dzwonili
Wycofanie zgody nie skutkuje zdjęciem rabatu za zgodę marketingową, rabat nie jest przyznawany jeśli nie wyrazimy zgody na marketing przy podpisaniu umowy, potem można go zdjąć i rabat zostanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Weronika123 możesz napisać do rzecznika Orange. Zanotuj też imię i nazwisko konsultanta i poproś o rozmowę z jego bezpośrednim przełożonym. Wszystkie rozmowy są nagrywane to może mieć kłopoty.
- « Poprzedni
- Następny »