- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
Dzień dobry,
Od początku marca nękana jestem uporczywymi telefonami od Państwa konsultantów.
Otrzymuje połączenia od nr 519 XXX XXX oraz 519 XXX XXX codziennie po dwa razy, nawet w sobotę o 8 rano. Posiadam w Państwa firmie dwa numery jeśli nie odbieram jednego telefonu to zaraz otrzymuje połączenie na drugi numer. Drugi numer użytkuje mój Tata, który za każdym razem musi tłumaczyć, że nie jest osobą decyzyjną, ciężko to zaznaczyć w systemie?
Co się zmieniło w Państwa firmie, że marketing stał się taki nachalny? Kiedyś dzwonili do mnie przemili, kulturalni konsultanci, którzy wiedzieli o czym mówią, znali ofertę i produkt, który chcą sprzedać. Obecnie mam wrażenie, że dzwonią do mnie roboty, które czytają z kartki gotowe regułki i nie docierają do nich moje odmowy i prośby o zakończenie rozmowy.
Ta sytuacja zmusiła mnie do wyłączenia wszystkich możliwych zgód marketingowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nachalne, chamskie wciskanie usług przez Państwa konsultantów
@Syla21 , wyłączając wszystkie zgody marketingowe, sam odpowiedziałeś sobie na pytanie o nachalność w marketingu. Tak niestety to działa i ja Ci dam radę. Prócz odhaczenia zgód, na koncie możesz zostawić sobie oferty składane przez stronę www. Najbezpieczniejsza opcja, bo jesteś na bieżąco i bez nękania