- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
@Kornelwidać bug był, ale winny się znalazł, zwraca kasę, więc jest Ok, ja po prostu nie umiałem zrozumieć że w XXI wieku są Nieświadomi ludzie jeszcze, pomijam element pijący trunki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
@AnonimWidzisz z góry założyłeś że coś kręcę, a ja tylko napisałem jak się sprawy miały na prawdę. Wszyscy wiemy że w tych czasach takie błędy się zdarzają, technologia nie jest nieomylna, podobnie jak i człowiek, który w tym wypadku nic na szczęście nie zawinił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
Potwierdzę tylko, że miałem identyczną sytuację (luty-marzec 2018) na jednym z telefonów służbowych.
Włączyła się usługa (użytkownik nic nie klikał, nie wysyłał SMS) subskrypcji cotygodniowych SMS/MMS, w cenie 11,97 zł brutto za sztukę, od GameMine przez usługę Płacę z Orange.
Firma GameMine zwróciła nam pieniądze a Orange wystawił fakturę korygującą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
Ja najpierw złożyłem do Orange telefonicznie 6 marca. Orange napisał odpowiedź na reklamację 8 marca, że trzeba się zwrócić do firmy dostarczającej treści multimedialne (w tym przypadku GameMine). 12 marca wysłałem reklamację do GameMine i wieczorem już miałem odpowiedź:
"Szanowni Państwo,
Próbowaliśmy zwrócić Ci należność na konto operatora komórkowego, jednakże operacja ta się nie powiodła. Jedynym sposobem na przesłanie pieniędzy, jest skorzystanie z usługi PayPal lub przelewu bankowego, aby przejść dalej, potrzebujemy następujących informacji:
NUMER TELEFONU PRZYPISANY DO TWOJEGO KONTA
ADRES ZAMIESZKANIA
ORAZ
E-MAIL PAYPAL; (JEŻELI POSIADASZ)
LUB
IBAN, SWIFT, NAZWĘ BANKU, ADRES BANKU, KOD POCZTOWY""
13 marca Orange przysłał już fakturę korygującą, a GemeMine po otrzymaniu niezbędnych danych przesłał takiego maila"
"Potwierdzamy Twoją prośbę o zwrot środków za usługę GameMine aktywowaną dla numeru telefonu +48*********. Kwota w wysokości **.** PLN została przetworzona, usługa została anulowana, otrzymasz zwrot tak szybko, jak będzie to tylko możliwe."
Więc czekamy na kasę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
Cóż, zobaczymy czy reklamacja coś pomoże
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mechanizmy naciągające nieświadomych ludzi na koszta w Orange
Minęło 8 dni i jeszcze kasy od GameMine nie mamy. Czekamy....