- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wchodząc na stronę https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-pakietowe dostaję w tabelce "Bieżące koszty do dzisiaj" takie oto info, np.:
Twój abonament 29,99 zł
Łączne przekroczenie 202,65 zł
Rabaty -54,95 zł
Łącznie 187,69 zł
Pierwsza myśl - jakie przekroczenie? Druga myśl - podpisałem (nieświadomie!) jakiś cyrograf na dodatkowe usługi?? Trzecia myśl - wrobili mnie w coś???
Dzwonię do konsultanta... "proszę się tym nie przejmować, faktyczne obciążenie będzie wykazane po zakończeniu okresu obliczeniowego i na fakturze, miłego dnia :)"
No miłego ale... czy tak musi być? Czy tak powinno być?!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bluesmanniakinapisał(-a)
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Kończy się umowa i system rozlicza usługę po stawkach standardowych, po okresie rozliczeniowym to aktualizuje.Nic mi się nie kończy, w styczniu podpisałem nową na 24 miesiące...
Zgadza się, ja tam częściej widzę cuda niż poprawne informacje. Nawet kiedy nic nie zmieniam. Generalnie nie wiem po co ta ułomna funkcja jest potrzebna. Wiążąca i tak jest dopiero faktura, zanim zostanie wystawiona można co najwyżej się zdenerwować i nic więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange: Bieżące koszty do dzisiaj - Łączne przekroczenie???
@bluesmanniaki Przyznam się szczerze, że te wszystkie przekroczenia, bonifikaty, rozliczenia wstępne i ostateczne przyprawiają o ból głowy. Ostateczną i jedyną informacja honorowaną jest faktura i ewentualnie rozliczenie szczegółowe...temu wierzę i to dopiero reklamuję jeśli mam wątpliwości.
Faktycznie, po co pisać coś w trakcie okresu rozliczeniowego, co i tak się zmieni (naliczenie rabatów z poprzedniego okresu i bonusów czy korekt uznanych reklamacji) na ostatecznej fakturze?
To budzi emocje, tak jak u Ciebie..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange: Bieżące koszty do dzisiaj - Łączne przekroczenie???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange: Bieżące koszty do dzisiaj - Łączne przekroczenie???
@bluesmanniakinapisał(-a)...
No miłego ale... czy tak musi być? Czy tak powinno być?!
Pytanie rozumiem z gatunku retorycznych.
Mnie już się nawet przestało chcieć wytykać te idiosynkrazje, a im dłużej człowiek tu się udziela tym bardziej zaczyna szukać argumentów niejako "na obronę" tego stanu rzeczy.
Z mojej strony ponawiam apel do Operatora żeby przestał to ignorować. IMHO nie ulega wątpliwości, że Orange sam sobie generuje negatywny PR tą swoją pazernością. Aplikacja która ma służyć do obsługi klienta jest rozwijana przede wszystkim po to żeby go złapać na zakup niechcianych usług dodatkowych, podczas gdy elementarna funkcjonalność działa tak jak działa - problematycznie. Z portalem samoobsługowym jest niewiele lepiej.
Czy to naprawdę tak trudno ogarnąć? Skoro jakiś "ficzer" nie działa, to przecież nie ma przymusu, może go nie być. Ale ten akurat o którym tu mowa jest od dawna i od dawna działa w ten ułomny sposób. Po co??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange: Bieżące koszty do dzisiaj - Łączne przekroczenie???
Czasem w Mój Orange w tych bieżących kosztach prezentują się cuda.jak wejdziesz w więcej to zobaczysz przy czym ta kwota. Tu nawet dzierżawa sprzętu opłata za domek tak się prezentuje. Mi nie tak dawno jako abonament też okazało kwotę z sufitu chodź na fakturze było ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange: Bieżące koszty do dzisiaj - Łączne przekroczenie???
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Kończy się umowa i system rozlicza usługę po stawkach standardowych, po okresie rozliczeniowym to aktualizuje.
Nic mi się nie kończy, w styczniu podpisałem nową na 24 miesiące...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bluesmanniakinapisał(-a)
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Kończy się umowa i system rozlicza usługę po stawkach standardowych, po okresie rozliczeniowym to aktualizuje.Nic mi się nie kończy, w styczniu podpisałem nową na 24 miesiące...
Zgadza się, ja tam częściej widzę cuda niż poprawne informacje. Nawet kiedy nic nie zmieniam. Generalnie nie wiem po co ta ułomna funkcja jest potrzebna. Wiążąca i tak jest dopiero faktura, zanim zostanie wystawiona można co najwyżej się zdenerwować i nic więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange: Bieżące koszty do dzisiaj - Łączne przekroczenie???
I ja zgodzę się z każdym Waszym słowem. Dopiszę parę słów swoich i choć dotyczą one trochę innego tematu, to nadal nawiązują do "cudów" w BOK Orange.
W grudniu 2022 zamówiłem wymianę ICU100 na 4K Stream. Właściwie, to z czystej ciekawości co oferuje 4K Stream. Po zamianie dekoderów (ICU jeszcze wtedy nie zwróciłem do Orange) błyskawicznie stwierdziłem, że jak dla mnie, to ICU100 bije go na głowę. Nie pasował mi tak wygląd jak i menu. Postanowiłem wrócić do ICU100. Po jego podpięciu okazało się, że już się nie loguje/inicjalizuje do usług (czego się spodziewałem). Dzwonię do działu technicznego Orange i słyszę, że to normalna procedura i pozostaje mi zwrócić do salony ICU100 oraz 4KStream i wydany mi zostanie nowy ICU100. Według mojej wiedzy, inicjalizację danego urządzenia można wykonać zdalnie, tak jak to czyni się z deinicjalizacją urządzenia. Dzwonię raz drugi. Odbiera inny technik. Przedstawiam dokładnie taką samą sytuację jak jego poprzednikowi. Technik prosi, abym dał mu parę minut, a sprawdzi co da się zrobić. Niespełna 10 minut później ICU100 odpalił jak nowy. Jakże różne rozwiązania dwóch techników zatrudnionych u jednego operatora w jednym dziale z potencjalnie zbliżoną wiedzą i chęcią do pracy...
Dalszy ciąg "cudów" w Orange. Po trzech miesiącach od zwrócenia 4K do salonu (marzec 2023) otrzymuję regularną fakturę za usługi "Orange". Regularną, lecz nie w kontekście jej kwoty. Otóż wysokość faktury jest wyższa o równe 600 zł!!! Na koncie żadnych przekroczeń. Telefon do BOK i prawie 20 minutowe oczekiwanie, aż Pani konsultant znajdzie przyczynę zawyżenia kwoty faktury. W końcu radosnym głosem oznajmia mi, iż znalazła przyczynę wyższej faktury i kwota 600 złotych, to opłata za niezwrócony 4K Stream. Radość w Jej głosie zgasła błyskawicznie, gdy poinformowałem ją, że posiadam protokół zdawczy 4k Stream z datą grudzień 2022. Po kolejnych około 15 minutach potwierdziła moje słowa i stwierdziła, że nie ma pojęcia dlaczego system naliczył opłatę. Faktura została oczywiście skorygowana do prawidłowej wysokości wraz z przeprosinami w formie pisemnej zawartymi w SMSie :).
Na chwilę obecną koniec "cudów" ze świata Orange.