Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

Witam nie dawno przeszedłem z karty na abonament Smart plan lte bez telefonu , zostałem poinformowany że jest promocja i teraz abonament który by mi odpowiadał kosztuje 39,99 ,umowa została podpisana jednak konsultant uprzedził mnie ze na umowie widnieje kwota 60.99 i mam się nie martwić bo będę miał tą nową , wszystko fajnie i łatwo poszło , rzeczywiście na Mój Orange pisze że mam plan Smart Plan LTE-kwota abonamencka 39,99zł ,było fajnie dopóki nie przyszła pierwsza faktura do zapłaty w której widnieje Opłata miesięczna 60.99zł także nie wiem za co te 60,99 ? to jest jakaś kpina

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 13
  • 13
  • 2

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

@Hojeczka zachęcam do zapoznania się z tym artykułem: http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004239060,article.html#pierwszafaktura

W telegraficznym skrócie - abonament płacisz do przodu - Twój okres rozliczeniowy to 29-28, więc w tym miesiącu jest to faktura za okres 29.10-28.11. Numer był aktywowany wcześniej, dlatego za okres 19.10-28.10 jest naliczona opłata wyrównawcza, proporcjonalnie do wartości abonamentu bez rabatów za e-fakturę i zgodę marketingową.

Wyliczmy sobie to wzorem, który zapewne znasz:

30 dni abonamentu = 50.99 zł

10 dni abonamentu = xx.xx zł

xx.xx = 16,99(6), co w zaokrągleniu daje nam kwotę 17.00zł i to jest widoczne na Twojej fakturze.


Hojeczka napisał(-a):
bo mam bez limitu jedynie 5.51 zł naliczone za wydzwanianie na infolinie

Jeśli kontaktowałeś się na infolinię Orange to polecam korzystanie z aplikacji mobilnej (http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004255153,article.html) - po zalogowaniu się możesz się kontaktować bezpłatnie z BOK, a z doświadczenia wiem, że szybciej można dodzwonić się przez aplikację, niż normalnie np. na *100.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

Do faktury powinieneś mieć dołączony pdf ze szczegółami - tam znajdziesz odpowiedź.

Mogła tam dojść opłata aktywacyjna i/lub na pierwszej fakturze abonament może być naliczony za okres dłuższy niż jeden miesiąc (przez co ta opłata jest naliczona proporcjonalnie za liczbę dni).

Niestety na forum nikt nie ma wglądu do Twoich danych - jeśli masz pytanie skontaktuj się z BOK przez Mój Orange lub infolinię 510100100.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

wstawiam zdjęcie 🙂

bez tytułu.JPG

Anonim

Nie dotyczy

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

@Hojeczka a na przekazie ile masz do zapłaty??? Zobacz na ostatniej stronie, tam gdzie jest przekaz pocztowo-bankowy. Też jest tam kwota 62,50. Powinien być jeszcze drugi załącznik, gdzie masz szczegóły faktury - biling wszystkich połączeń, etc.....


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

z bilingów wychodzi mi zero bo mam bez limitu jedynie 5.51 zł naliczone za wydzwanianie na infolinie

itit.JPGasdad.JPG


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 41
  • 9
  • 2

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

Czytaj uważniej fakturę

 

Masz na niej wyrównanie 17 zł za 10 dni + opłatę za abo za cały miesiąc 39 zł. 

Do licz do tego 5 zł za rozmowy i będzie wszystko jasne 🙂

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

Jest tak jak napisał @robriot77. Jest wyrównanie za 10 dni. Plus piątka na rozmowy.
Te wyrównanie też jest nieco większe, bo rabat za e-fakturę i zgodę marketingową jest naliczony raz na rachunek, a nie proporcjonalnie.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 13
  • 13
  • 2

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

@Hojeczka zachęcam do zapoznania się z tym artykułem: http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004239060,article.html#pierwszafaktura

W telegraficznym skrócie - abonament płacisz do przodu - Twój okres rozliczeniowy to 29-28, więc w tym miesiącu jest to faktura za okres 29.10-28.11. Numer był aktywowany wcześniej, dlatego za okres 19.10-28.10 jest naliczona opłata wyrównawcza, proporcjonalnie do wartości abonamentu bez rabatów za e-fakturę i zgodę marketingową.

Wyliczmy sobie to wzorem, który zapewne znasz:

30 dni abonamentu = 50.99 zł

10 dni abonamentu = xx.xx zł

xx.xx = 16,99(6), co w zaokrągleniu daje nam kwotę 17.00zł i to jest widoczne na Twojej fakturze.


Hojeczka napisał(-a):
bo mam bez limitu jedynie 5.51 zł naliczone za wydzwanianie na infolinie

Jeśli kontaktowałeś się na infolinię Orange to polecam korzystanie z aplikacji mobilnej (http://www.orange.pl/kid,4004238929,id,4004255153,article.html) - po zalogowaniu się możesz się kontaktować bezpłatnie z BOK, a z doświadczenia wiem, że szybciej można dodzwonić się przez aplikację, niż normalnie np. na *100.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !

Witam.
Mam problem z tym iż 1 fakture juz dostałem. wszystklo bylo ok zaplaciłem tyle ile powinienem po rabacie.
2 fakture dostałm juz z naliczeniem abonamentu. Choć abonament miałem mieć przez pól roku za darmo (co jest wpisane w umowe dlugopisem przez pania ktora nas obslugiwała).Plus pare mniejszych rabacików. Tak czy owak powinienem zapłacic 30 zł a nie 106.00 zł. plus na drugiej fakturze jest samo 30zł (bo bralem 2 numery w taryfie dla rodziny.

Anonim

Nie dotyczy

Kwota za abonament a kwota faktury do zapłaty problem !


Kyjo666 napisał(-a):

Witam.
Mam problem z tym iż 1 fakture juz dostałem. wszystklo bylo ok zaplaciłem tyle ile powinienem po rabacie.
2 fakture dostałm juz z naliczeniem abonamentu. Choć abonament miałem mieć przez pól roku za darmo (co jest wpisane w umowe dlugopisem przez pania ktora nas obslugiwała).Plus pare mniejszych rabacików. Tak czy owak powinienem zapłacic 30 zł a nie 106.00 zł. plus na drugiej fakturze jest samo 30zł (bo bralem 2 numery w taryfie dla rodziny.


@Kyjo666Proponuje, kontakt z BOK tam wyjaśnisz swoja sprawę.