- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam z racji tego, że posiadam neostardę od prawie 2 lat, przeszło tydzień temu kontaktowano się ze mną telefonicznie w sprawie przedłużenia umowy. Dzisiaj otrzymałem listownie nową umowę i tutaj nasuwa sie parę pytań z mojej strony. Po pierwsze otrzymałem potwierdzenie zmiany warunków umowy, kiedy telefonicznie wyraziłem zgodę wyłącznie na przedłużenie usług w obecnej formie- w tym przypadku neostardę do prędokości 10 mb.Jak widzę umowa nie zmienia się specjalnie w tym zakresie, bo tak samo wynosi 10240 mb/s. Czy potwierdzenie warunków zmiany umowy to inaczej po prostu przedłużenie umowy? Tutaj kolejna moja wątpliwośc i kwestia intepretacyjna zapisu o opłacie za usługę aktywacyjną. Ta została oczywiście opłacona przeszło 21 miesięcy temu przy podłaczeniu całego łącza, ale czy z racji końca starej umowy i zawarcia nowej jestem zmuszony do powtórzenia opłat aktywacyjnych? Dziękuje za ewentualne odpowiedzi.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwestia przedłużenia umowy
@Mily90 jeżeli faktycznie miało miejsce przedłużenie umowy, to o opłacie aktywacyjnej nie może być mowy. Na Twoim miejscu skontaktowałbym się z BOK w celu wyjasnienia wątpliwości, a wręcz złożenia reklamacji co do treści dostarczonego dokumentu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwestia przedłużenia umowy
Mily90 napisał:
Czy potwierdzenie warunków zmiany umowy to inaczej po prostu przedłużenie umowy?
Jeszcze tylko trochę dopowiem...
To, na co wyraziłeś zgodę w rozmowie telefonicznej, to najprawdopodobniej tzw. Bezaneksowa Zmiana Umowy. Może ona dot. tylko parametrów umowy, a jej sprzedaż możliwa jest wyłącznie w kanale telefonicznym. Istotne jest by w takiej rozmowie (dodajmy - nagrywanej rozmowie) została wyrażona zgoda .
W takiej sytuacji do 30 dni dochodzi pocztą lub mailem potwierdzenie (właśnie to, o którym zdaje się wspomniałeś! ) dokonania zmiany parametrów usługi. Zwykle chodzi tu o opcję prędkości, czas trwania umowy oraz promocję.
Wiem, bo sam również z tego korzytam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kwestia przedłużenia umowy
Mily90 napisał:
Czy potwierdzenie warunków zmiany umowy to inaczej po prostu przedłużenie umowy?
Czy z racji końca starej umowy i zawarcia nowej jestem zmuszony do powtórzenia opłat aktywacyjnych?
@Mily90
czy któraś z przedstawionych wyżej porad okazała się (w jakimś stopniu) pomocna? . Rozważ czy nie warto byłoby jej oznaczyć przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie na nią trafić .