Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kwestia przedłużenia umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Kwestia przedłużenia umowy

Witam z racji tego, że posiadam neostardę od prawie 2 lat, przeszło tydzień temu kontaktowano się ze mną telefonicznie w sprawie przedłużenia umowy. Dzisiaj otrzymałem listownie nową umowę i tutaj nasuwa sie parę pytań z mojej strony. Po pierwsze otrzymałem potwierdzenie zmiany warunków umowy, kiedy telefonicznie wyraziłem zgodę wyłącznie na przedłużenie usług w obecnej formie- w tym przypadku neostardę do prędokości 10 mb.Jak widzę umowa nie zmienia się specjalnie w tym zakresie, bo tak samo wynosi 10240 mb/s. Czy potwierdzenie warunków zmiany umowy to inaczej po prostu przedłużenie umowy?  Tutaj kolejna moja wątpliwośc i kwestia intepretacyjna zapisu o opłacie za usługę aktywacyjną. Ta została oczywiście opłacona przeszło 21 miesięcy temu przy podłaczeniu całego łącza, ale czy z racji końca starej umowy i zawarcia nowej jestem zmuszony do powtórzenia opłat aktywacyjnych? Dziękuje za ewentualne odpowiedzi. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Kwestia przedłużenia umowy

Tak, potwierdzenie to przedłużenie. Ponieważ było telefon masz podsumowanie na piśmie. Aktywacji nie będzie, bo dotyczy tylko nowej usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18344
  • 186

Kwestia przedłużenia umowy

@Mily90  jeżeli faktycznie miało miejsce przedłużenie umowy, to o opłacie aktywacyjnej nie może być mowy. Na Twoim miejscu skontaktowałbym się z BOK w celu wyjasnienia wątpliwości, a wręcz złożenia reklamacji co do treści dostarczonego dokumentu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Kwestia przedłużenia umowy

Tak, potwierdzenie to przedłużenie. Ponieważ było telefon masz podsumowanie na piśmie. Aktywacji nie będzie, bo dotyczy tylko nowej usługi.

Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Kwestia przedłużenia umowy


Mily90 napisał:

Czy potwierdzenie warunków zmiany umowy to inaczej po prostu przedłużenie umowy?


Jeszcze tylko trochę dopowiem...

To, na co wyraziłeś zgodę w rozmowie telefonicznej, to najprawdopodobniej tzw. Bezaneksowa Zmiana Umowy. Może ona dot. tylko parametrów umowy, a jej sprzedaż możliwa jest wyłącznie w kanale telefonicznym. Istotne jest by w takiej rozmowie (dodajmy - nagrywanej rozmowie) została wyrażona zgoda Emotikon: Szczęśliwy.

W takiej sytuacji do 30 dni dochodzi pocztą lub mailem potwierdzenie (właśnie to, o którym zdaje się wspomniałeś! Szczęśliwy mężczyzna) dokonania zmiany parametrów usługi. Zwykle chodzi tu o opcję prędkości, czas trwania umowy oraz promocję.

Wiem, bo sam również z tego korzytam Emotikon: Bardzo szczęśliwy.


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12561
  • 151

Kwestia przedłużenia umowy


Mily90 napisał:

Czy potwierdzenie warunków zmiany umowy to inaczej po prostu przedłużenie umowy?
Czy z racji końca starej umowy i zawarcia nowej jestem zmuszony do powtórzenia opłat aktywacyjnych?


@Mily90
czy któraś z przedstawionych wyżej porad okazała się (w jakimś stopniu) pomocna? Szczęśliwy robot. Rozważ czy nie warto byłoby jej oznaczyć przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie na nią trafić Bardzo szczęśliwy kot.