Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koszmar - zamówienie

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 1

Koszmar - zamówienie

Witam. Zamówiłem przedłużenie umowy na neostradę na następne 2 lata. Dostałem e-mail 27 lipca z aneksem do umowy. Na koncie pisze że przekazano ją kurierowi. Do dziś nie otrzymałem sms-a o jej wysłaniu. Dzwoniłem 4 razy (straciłem ponad 10 zł na te rozmowy) i nikt nie potrafi mi w tym pomóc. Panie na infolinii same tego nie rozumieją, co się mogło stać (mam to nagrane na telefonie). Niby próbują coś zrobić ale bez żadnego efektu. Chciałbym wyjechać na urlop a czekam ku.... na kuriera. To są jakieś jaja. Czy ktoś potrafi tą sprawę wyjaśnić ? czy znowu mam dzwonić do biura obsługi klienta (zapłacić 10 zł) ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 1

Koszmar - zamówienie

🙂 , cierpliwości to mam aż nadto 🙂 . To nie był jeden telefon. Podczas 3 rozmowy Pani przyznała, że tak być nie powinno, że kurier w zasadzie powinien być do 3 dni, maksymalnie do tygodnia. Dziś połączyłem się za pomocą chat online dzięki informacji od Mikołaja. Zlecona została już po raz 3 wysyłka, ma być u mnie umowa w środę. Oczywiście że zdam Wam relację czy dotrze do mnie w tym tygodniu czy też nie. Jedyny plus to taki, że dziś kosztów za rozmowę chociaż nie poniosłem. Neostradę i telefon mam od kilkunastu lat. Nigdy nie miałem żadnych, nawet najmniejszych problemów, ale zamawiałem przez internet sam. Jednak coś skopali w systemie, bo nagle kreator który przedłuża umowę nie może zrobić weryfikacji mojego numeru. Więc doradzono mi na infolini aby zrobić to telefonicznie, za pomocą biura obsługi klienta. No i jak zrobiłem to zamówienie 27.08. tak do dziś umowa wisi gdzieś w powietrzu. Może dlatego że poprosiłem o gratisa za 1 zł 🙂 , chcociaż zawsze je dostowałem. No nic. Poczekamy , zobaczymy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1687
  • 34

Koszmar - zamówienie

@Andrzej

Przykro mi że natrafiłeś na taki problem jednak, tutaj nie wyjaśnimy Twojej sprawy. Żeby rozwiązać opisana sytuacje potrzebny jest dostęp do Twojej kartoteki. Taki dostęp ma doradca biura obsługi klienta. Jeśli nie chcesz tam dzwonić możesz skontaktować się z nim za pomocą czatu, dostęp do niego uzyskasz po wybraniu konkretnego tematu, na przykałd - sprawdzenie zlecenia, na tej stronie. Jeśli ta forma też Ci nie odpowiada, możesz skorzystać z formularza zgłoszenia dostępnego po zalogowaniu do Mój Orange, lub zadzwonić bezpłatne z aplikacji.

Mam nadzieje że szybko wyjaśnisz tą sprawę.

Anonim

Nie dotyczy

Koszmar - zamówienie

Ja bym na Twoim miejscu, jeśli masz zaplanowany urlop i wyjazd, zrobił inaczej. Zadzwoniłbym do BOK, możesz bezpłatnie zadzwonić przez aplikację Mój Orange i poprosił konsultanta o to by wysłał Ci emaila z Twoją nową umową. Sam ją wydrukujesz, podpiszesz i odeślesz.......i poproś o rekompensatę za wysłanie listu, etc.....myślę że np możesz być zwolniony z opłaty za pierwszą fakturę, etc....pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32519
  • 37125
  • 1374

Koszmar - zamówienie

Nie wiem czy jest możliwe zawieranie umowy w ten sposób. Wzór umowy można ściągnąć ze strony www. Ale nie oznacza jej uruchomienia.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 52
  • 46
  • 3

Koszmar - zamówienie


Andrzej napisał(-a):

(...) Do dziś nie otrzymałem sms-a o jej wysłaniu. Dzwoniłem 4 razy (straciłem ponad 10 zł na te rozmowy) i nikt nie potrafi mi w tym pomóc. Panie na infolinii same tego nie rozumieją, co się mogło stać (...). Niby próbują coś zrobić ale bez żadnego efektu. Chciałbym wyjechać na urlop a czekam (...) na kuriera. (...)


@Andrzej napisałeś, że "próbują coś zrobić". A dostałeś informację, że zostaną podjęte odpowiednie działania, tak by tą sprawę wyprostować? Czy tak po prostu: zadzwoniłeś, a po drugiej stronie usłyszałeś coś w stylu: << Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się... Zarobiony jestem! >> Smutny robot. Być może na efekt trzeba po prostu poczekać jeden lub dwa dni.

Mojemu kuzynowi (na Jego prośbę) firma kurierska dostarczyła aneks pod całkowicie inny adres. Może i Ty byś mógł takiego "spóźnionego" kuriera poprosić o dostarczenie aneksu na adres pod którym się obecnie znajdujesz (przy założeniu, że to nadal Polska Mrugający robot).

 

Ja osobiście już od kilku lat podpisuję aneksy dla usług stacjonarnych w formie elektronicznej z poziomu konta 'Mój Orange'. Jedno kliknięcie - szybko, łatwo i przyjemnie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 1

Koszmar - zamówienie

🙂 , cierpliwości to mam aż nadto 🙂 . To nie był jeden telefon. Podczas 3 rozmowy Pani przyznała, że tak być nie powinno, że kurier w zasadzie powinien być do 3 dni, maksymalnie do tygodnia. Dziś połączyłem się za pomocą chat online dzięki informacji od Mikołaja. Zlecona została już po raz 3 wysyłka, ma być u mnie umowa w środę. Oczywiście że zdam Wam relację czy dotrze do mnie w tym tygodniu czy też nie. Jedyny plus to taki, że dziś kosztów za rozmowę chociaż nie poniosłem. Neostradę i telefon mam od kilkunastu lat. Nigdy nie miałem żadnych, nawet najmniejszych problemów, ale zamawiałem przez internet sam. Jednak coś skopali w systemie, bo nagle kreator który przedłuża umowę nie może zrobić weryfikacji mojego numeru. Więc doradzono mi na infolini aby zrobić to telefonicznie, za pomocą biura obsługi klienta. No i jak zrobiłem to zamówienie 27.08. tak do dziś umowa wisi gdzieś w powietrzu. Może dlatego że poprosiłem o gratisa za 1 zł 🙂 , chcociaż zawsze je dostowałem. No nic. Poczekamy , zobaczymy.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 1

Koszmar - zamówienie

DZIŚ BYŁ KURIER, UMOWA PODPISANA i GRATIS OTRZYMAŁEM (chodź miał być za 2 tygodnie od podpisania umowy). Temat do zamknięcia. Podziękowania i pozdrowienia dla Pani która wczoraj mnie obsługiwała 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5440
  • 17956
  • 186

Koszmar - zamówienie

No to i ja się pożalę na "zawieranie umów"... miałem Neo 80Mb i stacjonarny analogowy, niezależnie od tego 2 komórki. Postanowiłem przejść na pakiet Neo-telefon-telewizja - konsultantka przyjęła, niby umowa została przysłana a po kilkunastu dniach, przypadkiem via Orange.pl dowiedziałem się że "z przyczyn technicznych" zamówienie anulowano... Cóż, spróbowałem drugi raz... niestety, sytuacja podobna... a wyraźnie informowałem, że jestem po nieudanej próbie zmian w zakresie usług. Dopiero za trzecim razem doszło do skutecznego zawarcia umowy i włączenia telewizji oraz przełączenia telefonu z analogowego na cyfrowy (przez funboxa). Okazało się że rejestrach klientów był jakiś konflikt i nie można było nowej umowy powiązać z dotyczącymi mnie zapisami jako klienta. Ale oczywiście za każdym razem konsultanci obiecywali że wszystko w porzadku i będzie tak jak chcę ...