- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
Mam pytanie - czy jeżeli Konsultant na czacie potwierdza, że nastąpi korekta faktury do 7 dni, a system wysyła potwierdzenie, że dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym nastąpi korekta faktury - to czy rzeczywiście Konsultant nie może (lub nie chce wystawić korekty), czy na kwoty rzędu 1 zł z "automatu" wystawiana jest jedynie bonifikata?
Chodzi mi przede wszystkim również o to, czemu nikt nie monitoruje tego, co piszą Konsultanci na czacie? Ja miałem sytuację jak wyżej - obiecano mi korektę faktury w ciągu 7 dni, a tak naprawdę korekta nawet nie została wprowadzona do systemu. Podczas rozmowy z Konsultantem na czacie otrzymałem smsa, że zmiana będzie dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym (dodam, że tak naprawdę to obecna faktura powinna być już poprawiona, bo miesiąc wcześniej składałem reklamację, następnie pozytywnie rozpatrzoną - tak więc teraz będę czekał łącznie dwa okresy rozliczeniowe na rozwiązanie problemu). Powiedziałem Konsultantowi, że sms z potwierdzeniem wspomina o kolejnym okresie rozliczeniowym, a Konsultant na to dwa razy powtórzył, że będzie korekta i mam czekać.
Dzisiaj podczas kolejnej rozmowy na czacie okazało się, że korekty nie będzie, musiałem na infolinii znowu tłumaczyć sytuację.
Konsultanci wprowadzają w błąd, korekty faktur są przeciągane. Nie ma systemu kontroli pracy Konsultantów. Jestem ciekaw, czy którakolwiek z osób odpowiedzialnych za obsługę klienta pochyli się nad tym wątkiem? Orange jest obecnie chyba jedyną firmą, gdzie te same osoby przyjmują reklamację i później je rozpatrują. Gdzie infolinia jest płatna. Gdzie nie ma kontroli jakości procesu reklamacyjnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
@Michal85 konsultant może dokonać zwrotu i korektę faktury zrobić w systemie. Jest też możliwość dokonania korekty w następnym okresie rozliczeniowym.
U mnie była podobna sytuacja z korektami faktur. Zajęło to trzy okresy rozliczeniowe, zanim zostało poprawnie rozliczone. Oczywiście trzeba konsultantów pilnować i monitorować całą sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
Mi zarówno konsultanci na infolinii jak i na czacie mówią, że nie mogą wystawić korekty, i że bardzo im przykro. W listopadzie jeszcze wystawiano bez problemu. Teraz trzeba czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
Tak, czytałem już jeden z Twoich postów i dopiero wtedy do mnie dotarło, że to dlatego nie wystawiają korekt (ze względu na UKE). Jedyne co mnie boli to to, że tak jak w przypadku ketrasy, moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie miesiąc temu i po korekcie ani śladu. Muszę czekać kolejny miesiąc, a wiem, że za wysłanie smsów z zagranicy pod koniec września też otrzymam źle rozliczoną fakturę i cała przygoda rozpocznie się od nowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
Sytuacja dotyczy bardzo małych kwot. Chodzi o smsy na numer 8095. Faktury regularnie były źle naliczane w zeszłym roku, za każdym razem musiałem zgłaszać błąd rzędu 20 - 60 groszy. To są śmieszne kwoty, ale gdybym z kolei zapłacił rachunek pomniejszony o tę kwotę, to weszłaby windykacja. Pieniądz, to pieniądz.
Poza tym 20 groszy ukryte w rachunek miliona abonentów dają pokaźną sumę. Problem z 8095 ma być podobno rozwiązany do października, tak UKE twierdzi. Męczy mnie jednak konieczność kontaktu z Orange, gdyż nigdy nie kończy się na jednej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
Za chwilę parę osób z Orange napisze, że pula wskazanych smsów jest za free. Ale zmiany czekają po stronie IT. Niebawem będzie "rozwiązanie".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
Wszystko rozumiem, ale dopóki po przekroczeniu granicy innego kraju UE otrzymuję smsa "Aktualny stan Limitu GB możesz zawsze sprawdzić wysyłając SMS "ILE" na nr 8095 / 0 zł". - to opłata za tego smsa nie powinna być pobierana niezależnie od cennika czy charakterystyki usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korekta czy bonifikata
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »